Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geerke

Een knoepert van een kaars voor jou en je gezin, moet nog vaak aan jullie denken...

Geerke

ik lees net pas al die berichtjes voor jou ik had geen idee van de datums maar ik brand een mooie kaars voor Enzo* en een voor jou met een dikke knuffel en een wolk vol liefs!

Heli

Een super grote kaars voor jou....gewoon omdat ik mijn eigen 7 jarige zo zie genieten deze tijd en ik dan besef dat jij dit moet missen omdat het leven soms zo oneerlijk is!!!!

Gr Pham

kuzco

kuzco

20-11-2009 om 12:11

Voor mijn vriendin

een grote en krachtige roze kaars omdat ik heel sterk het vermoeden heb dat ze vandaag gaat bevallen van haar dochter d.m.v. een keizersnee en dit zo ongelooflijk spannend is voor hun. En ik zet er een lief kaarsje bij voor hun vlinderkindje die ze bij de vorige bevalling zijn verloren.

kuzco

kuzco

En voor

alle mensen die hier zo trouw een kaarsje branden voor hun zelf of voor een ander. Ik heb grote bewondering voor jullie allemaal. Jullie dragen zelf vaak een groot verdriet met je mee en hebben toch altijd een lief woord voor een ander.

Anne

Anne

Voor maja...

omdat het nu 6 jaar geleden is dat je zo gruwelijk aan je eind bent gekomen...

Omdat je ouders de oorlog zijn ontvlucht, maar juist hier in een land van "vrede" hun dochter zijn verloren....

Ik denk aan jullie !!!!

liefs Anne

Morgana Fata

Morgana Fata

20-11-2009 om 16:11

Geerke

Nog regelmatig denk ik aan Enzo. En toevallig gisteren nog, mijn baby van bijna 7 maanden zit in zijn kinderstoel aan zijn soepstengel te knabbelen, de bel gaat, ik pak de baby uit de stoel ga naar de deur, zet hem daarna weer terug en ga verder met de dagelijkse dingen. Bij het terugzetten dacht ik meteen weer aan Enzo. Hoe vreselijk het geweest moet zijn om binnen te komen en hem zo te vinden. Het drama daarna, het afscheid, het verdriet. En hoe het automatisme is geworden om mijn kinderen niet onbeheerd in de stoel achter te laten. Door jouw verhaal.
Een dikke kaars voor jullie! Enzo is zeker niet vergeten.

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 18:11

Josine van dalsum

een kaarsje voor haar man en zoon die nu zonder haar verder moeten.

Petr@

Petr@

Geerke

Een dikke kaars voor jou en je gezin. Ik kan het mij nog goed herinneren, jouw berichtje op 19 november, en de periode van hoop en vrees die daarop volgde.
Een dikke knuffel voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Jamie*

Alvast een kaarsje voor jouw mamma omdat ze je zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Petra-

Voor jouw vriendinnen twee kaarsen vol kracht en hoop...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Anna

Op deze saaie regenachtige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...
liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Heli

Een dikke kaars vol kracht...
En een dikke knuffel...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

Kuzco

Een kaarsje vol kracht voor jouw moeder...

Hoe gaat het met je vriendin? Is ze al bevallen?

liefs,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

Ook voor maja

Ik heb woensdag avond de docu gezien, ik was onder de indruk.
Eng idee hoe die "vriendschappen" bij pubers blijkbaar in elkaar kunnen zitten.

Mariska

Mariska

20-11-2009 om 19:11

Voor heli

Laat je tranen maar komen en stromen... go with the flow... Tranen van verdriet, frustratie en gemis... Iedere traan doet er toe...

Mariska

Mariska

Voor geerke

en haar Enzo*...

Mariska

Mariska

Voor kaatje

omdat ik aan je moest denken...

Mariska

Mariska

Voor opa herman

omdat het is zoals het is en niet veel beter wordt...

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 21:11

Lieve heli

Voor jou een mooie kaars en een grote zakdoek, om je tranen mee op te vangen.

knevel

knevel

20-11-2009 om 21:11

Voor geerke

Lieve Geerke, een mooie blauwe kaars voor jullie Enzo*. Ook ik denk aan jullie kleine mannetje.

liefs Eveline

Voor mijn lieve tante

vanochtend bent u begonnen aan uw laatste reis. Veel prachtige herinneringen resten ons. Hopelijk gaan heel veel aanstaande artsen leren van uw lichaam.
Het was een aangrijpend moment, twee-en-een-half uur na uw overlijden werd u al opgehaald. Maar waardig en respectvol.

Dag lieve tante G.

kus van Purk

kien

kien

20-11-2009 om 23:11

Voor purk

Omdat het moment waar je op wachtte en tegenop zag nu echt gekomen is. En omdat jij en je jongens je tante zo zullen missen. Fijn dat je een goed gevoel hebt over hoe het gegaan is. Veel sterkte voor jullie allemaal.

Kien

Morgana Fata

Morgana Fata

20-11-2009 om 23:11

Purk

Voor jullie een mooi kaarsje. Fijn dat ze rustig is overleden en veel sterkte. {{knuff}}

Petra-

Petra-

21-11-2009 om 00:11

Purk

voor jullie heel veel sterkte, maar wat fijn dat haar wens is ingewilligd en dit op zo'n waardige manier is gebeurd!

Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.