Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Genista
12-07-2009 om 22:07
Brandende kaars
Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!

Petr@
06-11-2009 om 16:11
Daniƫl*
Een stoer blauw kaarsje omdat je al weer zeven jaar gemist wordt...
Nikus, sterkte vandaag!
liefs,
Petr@

ijsvogeltje
06-11-2009 om 18:11
Ach mari
wat ontzettend naar! Rust lekker uit, neem je tijd. Ik hoop zo voor je dat jullie over een tijdje weer samen zijn. Ik brand een kaarsje voor jou en je kinderen.

Mien*
06-11-2009 om 19:11
Daantje
Een mooie helderblauwe kaars, 7 jaar alweer, nog maar!
Nikus, G en M, hoop dat jullie je warmen aan de mooie herinneringen, naast het gemis!
Liefs, Mien

Asa Torell
06-11-2009 om 21:11
Petra
Ik zet er een grote kaars naast, ik duim voor je meisje dat ze snel weer opknapt.

Geerke
06-11-2009 om 23:11
Voor mari
Een hele warme kaars en een arm om je heen.
Ik ken je niet maar je bericht raakt me tot in het diepste hoekje van mijn hart. Liefs x

Mari
07-11-2009 om 13:11
Bedankt
bedankt voor alle lieve berichtjes, zo voel ik me niet meer zo alleen. Ik heb gelukkig wel toegang tot een computer tijdens therapie uren, van wifi heeft de instelling nog niet gehoort. Vandaag komt dochter op bezoek, morgen zoon. Ik kijk er erg naar uit!

Mari
07-11-2009 om 13:11
Daan
Een mooie kaars voor Daan. Sterkte Nikus! Weet alleen niet of je het leest? Ik denk nog altijd aan je.

Jacoline29
07-11-2009 om 15:11
G en fam
Die hun 1e kindje te vroeg te wereld hebben moeten laten komen,de 20 weken echo was niet goed.Kreeg het vandaag te horen,toen ik op kraamvisite was.Ben er even beroerd van.

Nikus
07-11-2009 om 20:11
Mari speciaal voor jou
Gisteren keek ik hier heel even om te kijken of iemand voor Daan een kaarsje brandde. (voor het eerst sinds mijn verdwijnen van het forum)
Ik las je berichtje, heb je gebeld gisteren maar kreeg je niet te pakken.
Snap nu waarom.
Bel mij liefje.
(speciaal voor jou opnieuw een account gemaakt.)

Nikus
Iedereen
Dank voor jullie lieve kaarsjes,
Na 7 jaar nog steeds!
Het doet me goed.
Jullie waren op Ouders Online de eersten die het wisten dat hij gestorven was op mijn naaste familie na.
Wat een tijd was het!
Dank voor 7 jaar steun!

Nikus
Nog een keer mari (erg ot sorry)
Mari,
Hier een hoop gedoe met M gehad. Erg ziek geweest en een hoop mito geneuzel. werd ik volkomen door opgeslokt.
Daarnaast druk met andere dingen. Ik ben jou ook niet vergeten.

Tineke
08-11-2009 om 13:11
Een kaarsje
Een kaarsje voor het kindje van mijn werk, dat overleden is aan de mexicaanse griep.
Een kaarsje voor Daantje, door mijn werk is het eigenlijk alsof ik hem beter ben gaan leren kennen.
Een kaarsje voor Mari. Ik lees hier nu pas je berichtje. Zoveel jaar gestreden, zoveel jaar met zoveel kracht alleen maar tegen de stroom opgezwommen. Laat je nu maar meevoeren, laat maar gaan. Ik hoop maar dat er nu goede hulpverleners en lieve mensen voor jou klaar staan. Het spijt me dat ik dat niet meer kan.
Een kaarsje voor de dochter van Petra, die nu echt moet opknappen!

mee1977
08-11-2009 om 14:11
Pilar
Weer even een kaarsje voor kracht.
Je ben er nog lang niet, maar met alle hulp die je krijg, kom je er wel. Er word aan je gedacht.

mee1977
08-11-2009 om 14:11
Therese
Ik steek weer een kaars voor jouw en je kleine wonder aan. Alweer een week verder. Ik gun het je zo, over een kleine 7.5 maand moeder worden.

Wilma
08-11-2009 om 15:11
Even naar hier om een kaarsje voor lio* aan te doen
Een paar mooie kaarsen op een plateau, dat had je anders vast op je kamer gehad ...
Speciaal voor jou, Lio*, omdat 't de dag is die toen eigenlijk niet zo had moeten zijn. Je wordt niet vergeten !
Bastet, kus voor jou !
Liefs,
Wilma

Geerke
08-11-2009 om 16:11
Voor pilar
Ik vind je gewoon zooooooo dapper!!!!
Enorme knuffel op afstand van mij!! x

denaja
08-11-2009 om 17:11
Voor mijn moeder, mijn vlindertje en mezelf..
Voor mijn mama, die 22 oktober is overleden en hopelijk rust heeft. Voor mijn vlindertje dat mij vandaag verlaten heeft, hopelijk ben je bij je oma..
Voor mezelf, omdat het me nu allemaal even te veel wordt..

Bastet
08-11-2009 om 18:11
Dank
Enorm bedankt allemaal,we zijn lekker een dagje weggegaan,even de zinnen verzetten....en wat fijn,jullie kaarsjes bj thuiskomst!
liefs,Bastet