Verlies en Verdriet
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Genista
12-07-2009 om 22:07
Brandende kaars
Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!

Wilma
14-09-2009 om 16:09
Sara01
Ach meis, zeven jaar alweer? Wat lijkt 't nog kort (en toch ook weer zo lang).
Ik was toen ook van 'ons' draadje en denk er nog bij bepaalde dingen met een fijn gevoel aan terug. De kindjes van toen weet ik uiteraard nog allemaal.
Kus in de wind voor je meiske!
Liefs,
Wilma

Wilma
14-09-2009 om 16:09
Wiesje
Oh, wat vreselijk zeg. Een dikke kaars voor jou, wat een groot verdriet ...
Groetjes,
Wilma

branca2
14-09-2009 om 17:09
Wiesje
voor jou ook een kaarsje van mij omdat het zooo zwaar moet zijn voor jou

Mien*
Saartje
een parmantig paars kaarsje
Voor al die jaren dat je er niet en toch weer wel bent!
Liefs, Mien

Mien*
Heli
omdat ik wel een heel gros kaarsen zou willen opsteken (en meer!), als het jouw manneke weer terug zou brengen..
Zo onwerkelijk

heli
14-09-2009 om 20:09
Wiesje
Een grote fakkel voor jou, je kinderen en verdere familie! Heel veel sterkte meis!

Petr@
14-09-2009 om 21:09
Fleur*
Een felroze kaarsje voor jou, omdat jouw mamma altijd zo met iedereen meeleeft...
liefs,
Petr@

Petr@
14-09-2009 om 21:09
Heli
Een dikke kaars voor jou...
Zelf zoveel verdriet hebben en dan toch nog mee kunnen leven met anderen, petje af!
Knuffel voor jullie...
liefs,
Petr@

Mickey
14-09-2009 om 23:09
Kaarsjes
Genista, een dikke kaars ook hier, ik hoop dat het deze keer snel weer goed gaat!!
Kleine Sara*, jouw naam herinner ik me ook nog goed. Een mooi kaarsje en een kusje in de wind naar jou!
Wiesje, wat een hoop narigheid bij elkaar... ook voor jou een mooie kaars.
En voor Fleurtje* en Joram*, omdat jullie allebei zo'n kanjer van een moeder hebben.
Tenslotte eentje voor O, ik hoor maar steeds niks...
Liefs, Mick

Mien*
15-09-2009 om 09:09
Mick
voor O. omdat het zo stil blijft en je dan allerlei scenario´s in je hoofd af zit te spelen..
Sterkte!

Genista
15-09-2009 om 09:09
Voor mickey's o en d
Ik durf ook al haast niet meer te informeren hoe het gaat, maar er brandt een kaarsje voor Mickey's O en D. Kaarsje voor Heli, het gemis kan zo scherp voelen.
Verder ook een kaarsje voor Mien*, gewoon zomaar. Om dezelfde reden een kaarsje voor Kaatje en kinderen Heksenvet. En voor Petr@.
En een kaarsje voor Bastet en Mickey, omdat jullie zulke dierbare vriendinnen zijn.

jessica
15-09-2009 om 10:09
Kaarsje
voor mijn moeder die vandaag opgenomen wordt in het ziekenhuis en morgen wordt geopereerd.
mama, ik wil je alle kracht geven om de operatie goed te doorstaan!!!
en een lieve mooie brandende kaars voor alle ouders die hun kindje of een geliefd persoon moeten missen.
lieve schat, mijn kleine meid ik houd van je lieve ster!!
ook voor jou een mooi kaarsje!
kus

Beertje
15-09-2009 om 16:09
7 kaarsjes voor saartje
En dan stel ik me een zuchtje wind voor, die ze uitblaast... en dat is dan Saartje die van bovenaf laat weten dat 't goed gaat... Maar de kaarsjes die ik nu plaats moeten blijven branden voorlopig, omdat je zo wordt gemist, kleine grote meid!
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Voor iedereen
Een heleboel kaarsjes erbij, voor ieder die het zo goed gebruiken kan... voor hoop en kracht en zoveel meer, voor vandaag, morgen en altijd. Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft, ieder die in spanning zit...
Liefs, Beertje(s)

Beertje
Nog 2 kaarsjes
voor de tweeling... beiden iets gegroeit! maar van de kleinste is de placenta echt niet goed... het kan nog alle kanten op, hopelijk de goede... Hou vol kleintjes!
Liefs, Beertje(s)

Geerke
15-09-2009 om 19:09
Ook voor die tweeling beertje
omdat het me gewoon zo bezig houdt...
Wil zooooo graag dat alles goed gaat!

Petr@
15-09-2009 om 20:09
Sara*
Een lichtroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...
liefs,
Petr@

Petr@
15-09-2009 om 20:09
Beertje
Ook ik steek een kaarsje, nee twéé kaarsjes aan vol hoop voor die minimensjes...
liefs,
Petr@