Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Vic
24-08-2013 om 20:08
Zweden
Dochter heeft de wens geuit om volgend jaar naar Zweden op vakantie te gaan. Dat zou nooit in me zijn opgekomen, en ik weet ook helemaal niet of het wel een echt vakantieland is ;-)
Is hier wel eens iemand naar Zweden geweest? Hoe is dat? Is er behalve mooie natuur en elanden nog iets anders te zien of te doen? Ik heb als voorwaarde gesteld dat ik wel naar een vakantiepark (of huisje op een camping) wil (dus geen prachtig gelegen huis in the middle of nowhere), en maximaal 1200 km rijden. Zou dat haalbaar zijn?

Katniss
19-02-2014 om 18:02
Carola
In het Worddocumentje dat ik bij de mail kreeg stond dat de huisjes recent gerenoveerd waren. Misschien is er dus een doorstart gemaakt?
"Het vakantiepark heeft 30 net gerenoveerde vakantiewoningen. Faciliteiten: receptie en restaurant. Tegen betaling toegang heeft u toegang tot en 25 meter binnenzwembad met wave-glijbaan, bubbelbad, sauna en zonneterras."
Ik vond wel ergens dat het zwembad 30 kronen kost voor kinderen en 50 voor volwassenen, dus dat zijn geen gekke prijzen (zeker omdat we maar 3 dagen daar zijn).

carola
19-02-2014 om 20:02
doorstart
Ben blij als het park een doorstart maakt.Ondanks onze ervaringen is het er zo mooi!
Wij gaan er zeker voor het uitzicht nog eens heen.
Die zwembad prijzen vallen mee,bij ons rekenden ze veel meer.Je kan er een prachtige wandeling naar de top van de berg maken echt geweldig! Ben benieuwd of het elandenparkje er nog is.

Katniss
19-02-2014 om 22:02
Leuk!
Wat leuk om zo'n enthousiaste reactie te lezen. We kijken er ook erg naar uit om te gaan.

Dalarna
20-02-2014 om 09:02
Eigenlijk wel jammer, dat was het mooiste huisje met een leuk meer om in te zwemmen en veel activiteiten in de buurt maar goed je hebt nu een zwembad lees ik, dat hadden wij alleen in het derde huisje.
Ik zou toch wel willen dat als iemand annuleert je alsnog in het gewone park kon komen.

Charis
20-02-2014 om 11:02
Over tol
Is de tol voor de bruggen/overtochten inbegrepen in de reis die je hebt geboekt?

Dalarna
20-02-2014 om 11:02
Charis
Je hebt alleen tol in de buurt van Oslo en dat gaat automatisch, krijg je na 3/4 mnd de rekening van a 12 euro voor ons. Je hebt geen bruggen, je gaat met de boot.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.