Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Nikus
18-07-2011 om 08:07
Zuidfrankrijk
Dit jaar gaan we voor het eerst met de caravan naar zuid Frankrijk. En wel naar de streek Languedoc Roussilon. We vinden het best spannend na de mislukte vakantie van vorig jaar. Toen stonden we op Bella Italia en hebben het echt vreselijk gevonden. Wij zullen ook niet snel meer naar een camping in Italie gaan. (we hebben daar menig camoing bekeken omdat we graag van BI afwilden.
Hoe is het eigenlijk in Frankrijk, kunnen we daar net zulke taferelen verwachten als bij het Garda meer?

Aggie
24-07-2011 om 13:07
Voor manda: la prade
La prade in de Tarn bedoel je toch? Goed uitgezocht! ben ik vorig jaar geweest, ik vond hem fantastisch. grote plekken, veel lege ruimte om te rennen voor de kinderen, klein zwembadje om toch even af te koelen, en heel aardige eigenaren die 's avonds nog een simpele plat du jour verzorgen. wij hadden een tent van greencamp gehuurd toen, aanrader.
1 tip: op de een of andere manier komen vanaf een uur of 18 uur de plaatselijke wespen samen in de buurt van de speeltoestellen, dus dan is met blote voeten rondrennen geen goed idee meer.
groet Aggie

Manda Rijn
24-07-2011 om 20:07
Aggie
ja we hadden vorig jaar nog in een draadje het over de camping en ik heb hem geboekt. Dank voor je tip, ik zal er op gaan letten !

Nikus
25-07-2011 om 15:07
Aangekomen
Prachtige plek, kleine gemoedelijke camping en nu even regen maar verder heerlijk weer. Wat een verademing vergeleken met vorig jaar.
Voor ons geen Italiƫ meer.

purk
25-07-2011 om 16:07
Lekker genieten nikus
klinkt prettig Nikus, gevonden wat jullie zochten. De soleil komt vast deze weken nog wel langs. Geniet van het heerlijke Franse leven. Stokbroodje met brie, lekkere croissantjes, wijntje erbij en gewoon lekker vakantie vieren!
groetjes van Purk