Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

ma van 3
01-08-2012 om 21:08
Zijn legoland denemarken en engeland vergelijkbaar?
Ik ben 20 jaar geleden bij Legoland Denemarken geweest, dat vond ik toen erg mooi, ik kan me niet herinneren dat het toen een pretpark was.
Misschien willen we naar Legoland in Engeland gaan maar ik wil dan wel weten wat dit dan inhoudt.
Is dit een te vergelijken met Denemarken, dit had toen veel mooie bouwwerken.
Voor alleen of het grootste deel pretpark zou ik niet naar legoland gaan, dit is wel hetgeen ik zo terug kan vinden op de site.

dc
02-08-2012 om 00:08
Pretpark
legoland engeland is vooral een pretpark. Ik ben er legio keren geweest. Je hebt wel een hal waar kinderen van lego autotjes kunnen maken en van een baan af kunnen laten racen, en door het hele park heen staan wel lego bouwwerken (onder andere een indrukwekkende draak), maar dat is echt achtergrond. Zo te lezen is het dus niets voor je.
Als je iets indrukwekkends wil doen in engeland, dan kan ik je de museums of national history aanraden. Je hebt een enorme in Londen, en mijn kinderen zijn er gek op. http://www.nhm.ac.uk/

Moppeke
05-08-2012 om 09:08
Pretpark
Legoland is nu eenmaal een pretpark.
En door de jaren heen is er vernieuwd en aangepast aan deze tijd. Legoland was toen al niet hetgeen wat jij je ervan herinnert wellicht.
Die mooie bouwwerken staan er nog steeds, erg indrukwekkend. Maar daar omheen zijn allerlei attracties.
Wij vonden het superleuk en voor kids het einde.