Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

P

P

29-11-2012 om 15:11

Wie weet er een leuke tip voor een huisje/bungalowpark in friesland?

Wij willen eind februari een weekendje weg en we hebben nog nooit in Friesland geslapen

Wie heeft er een leuke tip zonder de hoofdprijs te betalen en niet op de eilanden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

29-11-2012 om 20:11

Taniaburg

www.camping-taniaburg.nl
Gelegen in prachtige natuur, op loopafstand van Leeuwarden!

niet uit eigen ervaring, maar wel op verlanglijstje:
http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/friesland/waterpark-sneekermeer
gr Nora

Ja (2)

Uit eigen ervaring:
Landal Esonstad (noord-Friesland): duur maar met last-minute vaak voor een redelijke prijs te boeken. Wat luxer vakantiepark, heerlijk om te relaxen.
Terherne Haven: bij het Sneekermeer. Supervriendelijke eigenaren, huisjes zijn wat meer basic maar verder heel schoon en in orde.
n@nny

P

P

01-12-2012 om 18:12

Bedankt

Fio: Ik dacht eerst: wat moet ik met een appartement maar wat een mooie locatie!

Nor@: ja die had ik als enige gevonden als bungalowpark maar ik vond dit net te veel op water gericht (met je eigen boot aanleggen) en veel te nieuw maar ik houd hem toch nog even in het achterhoofd.

N@nny: die eerste had ik op de kaart over het hoofd gezien omdat die dicht bij de eilanden lag maar die is goedkoper dan de twee hierboven al weet ik nog niet wat de bovenste als extra kosten heeft. De tweede is ook leuk.

Bedankt allemaal en nu moeten we gokken: gaan we voor een lastminute (midden in de voorjaarsvakantie) of toch maar eerder boeken....

Fiorucci

Fiorucci

01-12-2012 om 18:12

Ja, je huurt als het ware een deel van de boerderij, met als extra een inpandige badmintonbaan. Als je het pad afloopt sta je in een buitenwijk van Leeuwarden met een winkelcentrum. En zeer betaalbaar, incl. beddegoed,handdoeken etc.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.