Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Achtbaan

Achtbaan

11-08-2013 om 16:08

Wie is er wel eens naar europapark geweest (net ten zuiden van straatburg)?

Is het een groot park, kun je het in één dag doen of niet?

Groot

Leuk. Wij zijn er ooit een dag geweest, was erg leuk. Er is heel veel te doen, alles staat dicht op elkaar. Ik denk dat je best twee dagen zou kunnen gaan. Aan de andere kant blijft het park lang open. Er zit een camping naast met wigwamtenten.

Sjansje

Sjansje

11-08-2013 om 18:08

Mooi park

We zijn er nu 3 keer geweest, en wat een mooi park! Erg groot, maar wel alles dicht bij elkaar.
Wij hebben alles wat we wilden doen gemakkelijk op 1 dag kunnen doen, veel attracties ook meerdere keren.
Maar het scheelt wel dat we niet in die enorme adrenaline dingen gaan zoals de achtbanen en wildwaterbanen en zo. Daar zijn lange wachtrijen. Wil je dat wel, dan denk ik dat 2 dagen geen overbodige luxe is.
Veel plezier, en een tip: Ga iets eten in het restaurant waar je eten op een achtbaanrail naar je tafel wordt vervoerd. Erg grappig!

Jet

Jet

13-08-2013 om 10:08

Prachtig

We zijn er twee keer geweest. De eerste keer was ik erg verbaasd want het is echt een prachtig park en ik begrijp niet dat het niet veel bekender is. Je kunt er gemakkelijk twee dagen rondhangen ondanks dat het tot laat openblijft.

Achtbaan

Achtbaan

13-08-2013 om 19:08

Bedankt

Inderdaad het is niet erg bekend. Mijn man wil graag met ons oudste kind al die wilde dingen doen en we willen met ons viertjes gewoon de rest bekijken. We twijfelen dus erg over twee dagen of eerst een dag met ons viertjes en dan mijn man en oudste nog een dag de achtbanen. Ze hebben vorig jaar ook samen met familie Walibi gedaan.

Iris

Iris

20-08-2013 om 23:08

Wij zijn ook er geweest

Ik ben er vorig jaar geweest met twee kinderen. Omdat het best ver weg is, heb ik een busarrangement van Effe weg geboekt. Dat was niet echt duur. Twee dagen entree in het park en drie hotelovernachtingen. Die waren erg slecht, gammel hotel en vies eten uit blik. Maar ja het is niet voor niks goedkoop. Je hebt wel twee dagen entree, maar we moesten wel om 5 uur weer bij de bus zijn om in dat hotel te eten.
Het park zelf is echt super! Vooral de achtbanen, als je daar van houdt, een geweldige houten achtbaan en de silverstar. De sfeer is een beetje Eftelingachtig. Vel leuke terrasjes en eethuisjes, veel groen. Er heeft ook een oud eftelingmede werker daar gewerkt.
We willen zeker nog eens, maar dan op eigen gelegenheid.
Effe weg zou ik niet aanraden. Andere arrangementen zijn er dacht ik niet en met de trein en zo is het ook moeilijk bereikbaar en duur. Met de auto dus, en dan zelf ergens overnachten. Succes!

Iris

Iris

20-08-2013 om 23:08

O,ja...

En dan zou ik twee dagen gaan.Dan heb je ook echt de kans om veel te doen, want er zijn ook soms lange wachtrijen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.