Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

twijfelkont
16-06-2013 om 09:06
Wie heeft suggesties?
Na lang dubben, toch maar jullie hulp vragen ;)
Ik heb soms zulke enthousiaste adviezen hier langs zien komen dat ik het ook maar eens probeer om hier advies te krijgen. (ja lekker op tijd)
We willen graag naar een redelijk zonzeker oord op vakantie, rijden niet verder dan 900km ofzo maar vliegen ook goed (zolang het in budget past). Liefst een zandstrand (want zandscheppende peuter) maar ook zwembad (vind oudste leuker) en evt ook ander vertier en andere kinderen. Ikzelf vind het fijn als we er ook op uit kunnen (voelde me bij all inclusive oord opgesloten). Tent geen optie maar stacaravan oid wel. Dacht zelf aan Griekenland maar daar schijnt het in juli/aug 45 grd te zijn en dat vind ik dan weer wat veel....
Wie heeft suggesties?
Alvast bedankt!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

bertje1
16-06-2013 om 15:06
(ook twijfelkont)
ik zou niet gaan vliegen met 3 kids naar die hitte... en hoe krijg je een vliegreis op het laatste moment naar daar waar je wil?? Je kunt richting z-fr. nog zat te vinden tot 1000 km.

vlinder72
17-06-2013 om 08:06
Dordogne?
Als je met decauto niet meer dan 1000 kilometer wil rijden dan is de Dordogne misschien wel iets. Wij hebben met onze toen nog drie jonge kinderen op de camping Moulin de Paulhiac gestaan. Fijne camping. Leuk zwembad en een riviertje om in te spelen. Maar in de Dordogne zijn nog veel meer campings aan een rivier.
Dt geldt ook voor de Ardeche.
Wil je naar zee en zonzeker zijn dan moet je verder gaan. Wij houden zelf erg van de kust bij Le Landes of baskenland maar dat is niet zonzeker.
Vliegen kan altijd. Ook met drie of zoals in ons geval vier kinderen. Maar ik zou niet naar Griekenland of Turkije gaan. Te heet. Maar als je daarvan houdt dan kan dat best natuurlijk.

nolly
17-06-2013 om 11:06
Effe googlen
Als ik jou was zou ik gewoon even googlen op last minute. Er zijn best veel goedkope reizen naar zonnige oorden.
Voordeel van all inclusive vind ik dat je alles bij elkaar hebt. Wil je er toch lekker "op uit" dan kan je toch ook er op uit gaan. Je bent niet verplicht om tussen de muren van het complex te zitten.
Heb leuke hotels gezien in Turkije, vlak bij het strand, en sommige zelfs met een leuk waterpark.

twijfelkont
17-06-2013 om 22:06
Dank
Voor het meedenken. We hebben iets gevonden in Frankrijk, morgen bellen of er met de data geschoven kan worden(site niet heel flexibel) Hopelijk kan het! Het klinkt leuk. Met strandje en zwembad.
Waterpark hebben we jaren terug gedaan toen jongste nog niet geboren was. Niet mijn ding zeg maar dus ik ben blij dat ik die voorlopig van mijn lijst mag vinken hihi
Nogmaals dank!

twijfelkont
18-06-2013 om 15:06
Beuh
Alsnog achter het net gevist. Man zegt dat ik gister ook had moeten reserveren via die site maar ik durfde het niet aan omdat ik bang was dat ik het niet zou kunnen regelen en er dan aan vast zou zitten. Beuh!
Ik ben erg aan vakantie toe en nu alleen maar nog meer

Manda Rijn
18-06-2013 om 21:06
een zonzeker oord, tja, je zal toch net als in NL best pech kunnen hebben met het weer. Of het is zo heet dat je verlangt naar het hoge noorden.
alles wat je wil huren is vrijwel bezet op dit moment, zeker als het scoren.
Ik zelf zou met een flink budget in jouw geval nu gewoon in NL blijven, paar dagen strand bijvoorbeeld. Een huisje huren van staatsbosbeheer als die nog vrij zijn en wel alvast iets boeken voor in de herfstvakantie, dan wel met het vliegtuig naar ver en warm.

twijfelkont
19-06-2013 om 23:06
Flink budget-manda
Hebben we niet, dan zou ik wel verder weg gaan . Maar misschien heb jij een ander idee bij wat een flink budget is dan ik
Ik zei ook bewust "redelijk zonzeker", ik snap dat je altijd pech kunt hebben. Enfin, onze speurtocht geeft aan dat er zeker nog wel wat mobile homes te huur zijn op campings. Ik denk dat het zoiets wordt en dan in etappes rijden. Ik heb uit eerdere tip nu ook mijn ogen open voor de charme van riviertjes...