Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Angeline

Angeline

12-07-2018 om 21:07

Welk strand (Nederland)?

Nee geen Fletcher

Om mijn promotieverhaal verder af te maken, wij logeerden in t Zwaantje. Staat er pas drie jaar. Beetje clean nog maar aan alles is gedacht en via Krasreizen niet duur. Op loofafstand van zee. Komende uit Zuid-oost Brabant was het alleen een beetje fris en winderig daar, scheelde wel 8 graden. Ik houd erg van de kust, lekker wandelen enzo. In een duinpannetje liggen. Eten met uitzicht op zee. Als het heet is ga ik niet, ben geen bruinbakster, iegh.Man springt ook nog wel eens graag in de wilde golven. Ach, Nederland is zo mooi.

Angeline

Angeline

14-07-2018 om 19:07

Veel dank

Voor alle tips!

Callantsoog klinkt leuk, maar echt te ver weg vanaf ons. Ook Zeeland en Waddeneilanden waren natuurlijk nu geen optie.

Uiteindelijk hebben we (met de diverse wensen rekening houdend) "gewoon" gekozen voor Zandvoort:-).

We waren er iets van kwart over 1 's middags en eigenlijk viel het verkeer reuze mee. Wel een beetje druk, maar het reed door. 5-10 langer dan geheel fileloos rijden, schat ik in. Parkeren in de buurt van het Zuiderstrand (bij een of andere parkeerplaats, op de kustweg waren geen plekken vrij) ging ook makkelijk.

Lekker bij een strandtent geluncht. Heerlijk op het strand gelegen. IJsjes. Heerlijk genoten.

Jullie andere tips hou ik beslist in gedachten, want wil nu wel vaker naar het strand als het weer mee zit. Als je het niet vaak doet omdat je verder van het strand woont, voelt het echt als een dag vakantie!

Ruim strand Wijk aan Zee

Ik ben bekend met Bakkum, Zandvoort en Wijk aan Zee.
Het strand van Wijk aan Zee is zo breed dat je er prima kan frisbeeën of andere vormen van vermaak.
Op Zandvoort liggen de mensen erg dicht bij elkaar.
Bij Wijk aan Zee kan je het bezoek aan strand combineren met een wandeling langs de pier.

Angeline

Angeline

14-07-2018 om 22:07

Flanagan

"Op Zandvoort liggen de mensen erg dicht bij elkaar."

Dat viel vandaag reuze mee! Scheelt misschien ook dat wij op het Zuiderstrand lagen. Overigens, ook nog een redelijk breed strand vond ik, maar er zijn natuurlijk veel bredere stranden zoals Velsen.

Persoonlijk hou ik niet van die superbrede stranden.

@nnemoon

@nnemoon

17-07-2018 om 08:07

Zeeuwse

Voor mij natuurlijke de Zeeuwse kust! Vlissingen, Dishoek, Zoutelande, Westkapelle, Domburg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.