Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Annika
09-08-2014 om 15:08
Wat geven jullie gemiddeld uit aan vakantie?
Ben nieuwsgierig, heb echt geen idee.
Zelf zijn we met zijn vijven (drie kinderen) in een cterparcs huisje terecht gekomen dit jaar, 1000 euro voor een week. Kwam ook nog een flink bedrag bij voor eten ('s avonds patat en pizza en pannenkoek, "goedkoop" uit eten of spullen gekocht bij de winkel van het park, ook in verhouding duur dus. Overdag luxe broodjes en pakjes drinken voor onderweg. Ook wel wat crackers en boodscvhappen van huis meegenomen trouwens.)
Als we thuis zijn doen we trouwens ook veel uitjes, zo'n pretpark/dierentuin/speeltuin is ook niet goedkoop met vijf man. Aan het einde van de zomer schrik ik me vaak rot van mijn bankrekening
Ik vraag me gewoon af wat jullie doen op vakantie en wat dat kost?

Gezin op Reis
27-08-2014 om 15:08
Spammen?
Sorry wou niet spammen maar leek me handige info. Verre reizen met kinderen is ook een leuk site waar ik vaak kijk.
Maar ben wel benieuwd waarom je denkt dat we een reclame verhaal hebben? zijn gewoon gek op reizen en willen dat ook graag met onze dochter blijven doen.

MarSy
09-09-2014 om 20:09
En hier
Eigen tweedehands buscamper, drieenhalve week Oostenrijk Hongarije, €2000,- 2 volwassen en 2 kids. Inclusief eten, (uiteten en zelf koken)overnachten, diesel en uitstapjes, exclusief afschrijving camper, verzekering en kosten onderhoud.
Wij staan niet op campings die €60,- per nacht kosten, dan rijden we door. Dit jaar Max €30,- pp vorig jaar in kroatie max €35,-

Nien
15-09-2014 om 18:09
leuk draadje
Dit is al weer de derde week dat ik aan het werk ben maar ik had dit draadje nog niet gezien. Wij hebben 3 weken door Thailand gereisd. Ik en mijn twee zonen. Inclusief vlucht, binnenlandse vlucht alle verblijfkosten, eten en leuke dingen heeft deze vakantie €3750,- gekost. In dit bedrag zit niet de inentingen van €200,- deze krijg ik terug van de verzekering. Het was echt een super vakantie. Waarin we heel veel hebben gezien. Volgend jaar weer wat goedkoper. Logeren in Frankrijk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.