Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Linda

Linda

14-07-2011 om 08:07

Wat eten jullie op camping bij aankomst?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

21-07-2011 om 19:07

Manda, bij ons precies hetzelfde!

Zelfde planning hier. Komen donderdagavond in in een prachtig chambre d'hote (2 kamers met ontbijt voor 78 euro!!),vrijdag door naar de camping, tent opzetten en uit eten. terugweg zelfde chambre d'hote denk ik, en dan in omgekeerde volgorde.

Oregano

lekker toch ! En indd niet duur, vorig jaar hebben we in zo'n hotel langs de snelweg gezeten, vreselijk, dat was ook 60 euro, dus dit jaar wat meer uitgeven voor een heel relaxte mooie overnachting. De 1e is 72,50 incl ontbijt, op de terugweg is het 154 euro incl ontbijt en diner.

oh ik heb er zo'n zin in !!!

Vic

Vic

22-07-2011 om 14:07

Ja, ook

Ik heb dit jaar voor zowel de heen- als terugreis een hotel geboekt. Geen snelweghotel maar kindvriendelijke familiehotels. De prijzen vielen me reuze mee, in vergelijking met Frankrijk (gaan nu naar Oostenrijk, overnachten in Duitsland), 75 en 95 euro, incl. ontbijt voor drie personen. Omdat wij geen ochtendmensen zijn vertrekken we rond een uur of half 9 's morgens, en ik hoop rond 16.00 uur bij het hotel aan te komen. Dat ligt in een dorpje, dus hopelijk kunnen we daar nog een beetje rondkijken. De volgende dag ook op een normaal tijdstip vertrekken en dan in de middag aankomen op onze vakantiebestemming, waar elke dag voor ons gekookt wordt. Ik ben liever lui dan moe, lijkt het ;-)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.