Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Warschau

Kennen jullie Warschau? Is dat leuk als stedentrip?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is leuk! Oud gedeelte van de stad met veel sfeer, nieuwe gedeelte met veel moderne winkels. Veel gebouwen (met name grote kerken) zijn prachtig opgeknapt met Europees geld. Zeker de moeite waard voor een of twee dagen. Overigens heeeeel erg veel kerken, moet je van houden...

Brasso

Brasso

17-02-2013 om 16:02 Topicstarter

En krakau?

Wij gaan in mei waarschijnlijk een lang weekend die kant op. Het wordt Warschau of Krakau. Vanwege werk man. Iemand ervaring met een van beide steden?

Vera*

Vera*

17-02-2013 om 16:02

Krakow

Krakow is een geweldige stad, Oud opgeknapt en een heel leuk en groot (markt)plein met terrasjes.
Als je zou willen kun je ook naar Auschwitz, dat is er in de buurt.

stans verlinden

stans verlinden

17-02-2013 om 17:02

Warschau

Warschau is een mooie stad, een bezoek meer dan waard. Ik was erg onder de indruk van het oude centrum.

Carolien

Carolien

17-02-2013 om 17:02

Mijn broer

Mijn broer woont in Warschau. Het is een leuke stad. In de oude stad waan je je echt nog in de middeleeuwen en het moderne gedeelte is moderner dan bij ons. Er is bijv een overdekt winkelcentrum (Arcadia) en zo zie je ze bij ons niet. Je kunt je daar wel een paar dagen vermaken!!

Sneeuwitje

Sneeuwitje

17-02-2013 om 19:02

Krakow

Krakow is inderdaad heel mooi! En auschwitz dichtbij, dat is zeker net zo indrukwekkend. Warschauw ken ik niet.

Groetjes, Sneeuwitje

neteret mut

neteret mut

17-02-2013 om 23:02

Krakow

Bezoek dan ook het oude joodse deel van Krakow. Ik dacht dat Auswitz ong een uur rijden van Krakow ligt. Ik wil er graag nog een keer heen en dan langer dan 1 dagje ( K dan en niet A). Warschau ken ik niet

Krakau

Hallo,

Beetje een wat late reactie. Misschien heb je inmiddels al bestemming gekozen. Krakow is iig een erg leuke stad. Je kan er veel doen, is veel horeca en mooie bezienswaardigheden. Ik weet niet of je kinderen hebt, maar het is ook kindvriendelijk. Mocht je meer willen weten, laat maar horen. Ik ben er meerdere keren geweest ivm werk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.