Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

reizigertje

reizigertje

22-12-2012 om 11:12

Waar laat je winterjas bij winterzonvakantie?

(Even met andere een andere nick; je weet maar nooit of het inbrekersgilde meeleest.)
Misschien een beetje rare vraag maar wij gaan de komende week op vakantie naar een, hopelijk, zonnige bestemming en vroegen ons ineens af wat we met onze winterjassen gaan doen. Meenemen in de koffers lijkt me verre van handig, maar waar laat je ze dan?
Ik zag dat je op Schiphol een kluisje kunt huren, maar dat is voor maximaal een week en wij gaan langer dus dat kan niet. In de auto laten liggen lijkt me ook niet handig en vooral koud als we terugkomen en naar de auto moeten.

We zijn vast niet de enige met dit probleem: iemand een idee?

Groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Beertje37

Beertje37

Paar lagen kleding en een vest

Wij nemen dan nooit een jas mee, maar trekken een paar lagen kleding aan en een vest.

beertje

Regenjack

Met een aantal laagjes eronder, je bent maar even buiten tussen parkeerplaats en terminal. Eventueel de dikke jas in de auto laten.

Jas in auto laten

Die wordt gauw genoeg warm als je de verwarming aanzet in de auto, sprak ze uit ervaring.

Brianna F

Brianna F

in auto en een vest mee, ook evt. voor in het vliegtuig.
Spreek uit ervaring: kom net terug van Curacao=34 graden.

reizigertje

reizigertje

22-12-2012 om 12:12

Dank alvast

We hebben de auto niet bij Schiphol staan dus zijn wel even onderweg. En we zijn in de winter al eens teruggekomen bij -10 bij een ingesneeuwde en vastgevroren auto. Het duurde wel even voor we die open kregen. Heel blij dat we toen handschoenen en een dikke jas hadden! Misschien idd een regenjas dan mee en de winterjassen in de auto laten liggen.

BriannaF; dat wordt ook onze bestemming: 34 graden?! Heerlijk!!

Ik neem meestal geen jas mee

van de trein naar incheckbalie ben je helemaal binnen.
Of als ik gebracht wordt en gehaald nemen die de jas voor me mee.

Laatste keer in winter vloog ik vanaf Dusseldorf, gewoon met slippers in de trein gegaan en een vest aan.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-12-2012 om 15:12

Grote sjaal

Ik heb een hele grote dunne wollen sjaal. Die kan om als soort cape en gebruik in in het vliegtuig als deken. Helemaal dubbelgevouwen kan hij als sjaal om de hals. En inderdaad laagjes.

Rosa van der Zanden

Brianna F

Brianna F

22-12-2012 om 15:12

Reizigertje ot

Heel veel plezier, wij vonden het heerlijk.

JansjeRommy

JansjeRommy

22-12-2012 om 23:12

Dun regenjacki

Ik neem eigenlijk toch wel altijd een vest en een dun regenjack mee. Veel plezier trouwens

Kim Groothof

Kim Groothof

23-12-2012 om 19:12

Ook in de auto

Lastig, maar wij laten ze toch ook in de auto. Alleen bij terugkomst even bibberen: wij parkeren bij Autohotel Rijsenhout, je wordt dan opgehaald door hun busje en moet soms even wachten bij de afgesproken plek. Busje is wel weer lekker warm ;-)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.