Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

karin
02-07-2014 om 13:07
waar gaat de reis heen?
Omdat ik het altijd zo'n leuk draadje vind,waar gaan we naartoe dit jaar?
Zal zelf beginnen,niet zo ver dit jaar,we gaan een week in een privehuis in de Ardennen.
We wilden het ook niet te duur maken dit jaar,om volgend jaar eens een verre reis te maken.
Vertel,waar gaan jullie heen?Nog leuke plannen?

Tijgeroog
27-07-2014 om 11:07
Petite suisse
Inderdaad, in Luxemburg kun je juist met kinderrn ook leuk (want spannend ) wandelen. Petite Suisse in de buurt van Berdorf is een stuk met veel rotsen, dus lekker klauteren. Je moet het alleen geen wandelen noemen. ;-)

Barvaux
27-07-2014 om 12:07
en natuurlijk
Even naar het kasteel in Vianden!
Leer ze ook in te zien dat het leuk is om iets samen te doen en dat je de volgende keer weer iets doet wat jij leuk vindt. Voorkom mopperen door van tevoren duidelijk te zeggen wat je gaat doen en wanneer je weer terug gaat. Ik heb er eentje van bijna 13 die het liefst thuis blijft en als hij op vakantie gaat het liefst bij het huisje blijft. Hij gaat heus wel mee hoor maar als het even niet al te leuk is wil hij terug. Dat accepteer ik dus niet. Ik vertel dat wij niet twee wk lang bij de stacaravan willen blijven zitten en dat snapt hij dan wel.

zebra
27-07-2014 om 13:07
zijn alweer terug
van een weekje Landal Greenparks Mont Royal aan de Moezel in Duitsland. Erg leuk, genoten van de mooie omgeving en het lekkere eten op de terrasjes.

Lucerna
27-07-2014 om 16:07
Zebra
Dat is daar leuk hè, met die ruïne. We hadden er vorig jaar om de kinderen wel drie weken kunnen blijven :-)

Rafelkap
27-07-2014 om 17:07
En wij
Wij gaan met onze oudste een week (of eigenlijk 6 dagen) naar een camping in de Eifel. We zitten daar in een blokhut.
Onze jongste gaat voor het eerst naar een logeerhuis. Ik hoop dus dat ik niet de hele tijd naar mijn telefoon zit te kijken of ik word gebeld.

Tango
29-07-2014 om 11:07
Wat spannend, Rafelkap
Je jongste naar het logeerhuis. Ik hoop dat hij het daar naar zijn zin heeft en jullie van een ontspannen vakantie kunnen genieten. Zal best heel erg wennen zijn.

Tango
29-07-2014 om 11:07
En bedankt!
Voor de tips voor Luxemburg. De bossen met beekjes zullen zoon zeker aanspreken en het kasteel is leuk voor allemaal. Dochter van 13 mag ook best weleens een uurtje of 2 op de camping blijven, zeker als ze daar wat vriendinnen heeft gevonden, zodat wij even met zoon het bos in kunnen.

AnneJ
01-08-2014 om 11:08
Drenthe - eenouderveld
We staan zelf ergens anders maar kregen van buurkampeerders de tip voor pubers om naar het Kuierpad in Drenthe te gaan. Disco veel sportieve aktiviteiten. Veel klittende pubers die elkaar snel weten te vinden.
Nou lijkt het me iets te heftig voor mijn pubers maar het idee is leuk.
Bovendien hebben ze een veldje voor eenoudergezinnen. Het verschijnsel rukt op blijkbaar.:-)
Kan ook leuker zijn. Ook deze keer sta ik weer voornamelijk tussen de standaardgezinnen van vader, moeder, paar kinderen en soms opa en oma.
En ook nog 55+ korting.:-)
Als dat dan maar weer geen ander veld is.

Beertje37
02-08-2014 om 17:08
Indonesie
Wij gaan dinsdag voor 3 weken naar Indonesië met dochter van 6. We hebben er alledrie heel veel zin in. We gaan eerst grotendeels met de trein door west- en centraal Java trekken en dan nog een paar dagen naar Bali!

Piano
03-08-2014 om 00:08
Net terug
uit Florida, nu jetlag, maar dat moet je er dan maar voor over hebben. Fijne vakantie!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.