Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anna

Anna

24-07-2014 om 18:07

Vliegen en all inclusive met kinderen, betaalbaar ????

Jesse_1

Jesse_1

27-07-2014 om 13:07

Katniss

Jij vindt Engeland veel leuker dan vliegen naar de zon

Iedereen zijn favoriete vakantie tenslotte.

Katniss

Katniss

27-07-2014 om 13:07

Jesse

Is echt zo hoor Ik ken niemand die het niet leuk vond.

Fiorucci

Fiorucci

28-07-2014 om 08:07

portugal

De prijs was voor vier volwassenen en twee pubers, een week all in, Portugal.

Tihama

Tihama

28-07-2014 om 15:07

Curacao

Even zo: "Wij gaan voor dat bedrag (€4000) begin augustus met z'n vieren 2 weken naar Curacao. "

Wow. Hoe krijg je dat voor elkaar? De goedkoopste tickets zijn al duurder. Ik hoor mijn Antilliaanse collega's altijd klagen dat het onbetaalbaar is in de zomervakantie. En zij hoeven dan niet eens een locatie te regelen.

Anna

Anna

29-07-2014 om 08:07

Reactie...

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties tot dusver..

Tuurlijk ben ik reeel, ik ken het programma `Red mijn vakantie` zelf ook wel. Uiteraard ken ik ook de verhalen van dronken toeristen, gehorige vieze hotelkamers, smerig eten etc....
JUIST daarom informeer ik hier dus ook. Nogmaals het is geen MUST....

Alleen als de recensies goed zijn en het betaalbaar is gaan wij. Simpelweg omdat we niet meer geld te besteden hebben. Omdat het de kinderen vooral zo leuk lijkt / en ons stiekem ook hoor) willen we ons er gewoon in verdiepen.
Op een enorme teleurstelling zitten wij natuurlijk ook niet te wachten.

Met jullie tips kan ik echt wel wat, ik ga me er eens helemaal op storten. Jammergenoeg kan ik echter de optie van gaan in de meivakantie-herfstvakantie meteen al schrappen, manlief kan in die periode nooit vakantie krijgen. Dus helaas, wij zijn dan toch aangewezen op de zomervakantie.

Heb zelf van twee mensen die ik persoonlijk ken geweldige verhalen gehoord over resp. een resort in Turkije en op Kreta, maar beiden waren voor ons onbetaalbaar.

We hebben de kids toegezegd het uit te zullen zoeken en indien niet realiseerbaar, dan maar weer met de tent naar de zon. Ook helemaal geen probleem. Ik kan zeker wel wat eisen-wensen schrappen, maar zelfs dan blijven zulke vakanties gewoon heel erg duur en zeker in het hoogseizoen. Ik zoek verder......

Even zo

Even zo

29-07-2014 om 15:07

Tihama

Als je vroeg boekt (december) lukt het wel. We hebben nu zelfs een villa met 2 slaapkamers op Jan Thiel. Als we genoegen hadden genomen met een appartementje met 1 slaapkamer en bedbank in de woonkamer kon het voor 3700.

Anna - die tip zou ik jou ook willen meegeven. Boek vroeg, vanaf oktober zijn soms de prijzen voor het hoogseizoen al beschikbaar. De krenten zijn nl altijd snel uit de pap.

Succes!

Hopelijk lukt het, ben benieuwd. Wij hebben trouwens die twee keer (Cyprus en Lanzarote) via een reisbureau geboekt.
Voor een kortere vakantie zijn we een keer vanaf Bremen vertrokken, dat vliegticket was veel goedkoper.

En anders heel laat

Vroeg boeken is inderdaad goedkoper, maar heel laat kan ook heel voordelig zijn. En helemaal als het niet echt uitmaakt waar naartoe, is er vast nog wel iets te vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.