Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-01-2011 om 12:01

Vakantiebeurs gekregen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

18-01-2011 om 16:01

Rome

Ik zou als ik nu alleen ergens naar toe zou gaan naar Rome gaan.

Ik ben het met Cobi eens dat een relax vakantie heerlijk klinkt maar ik zou mij ook na een dag al gaan vervelen. En dan ga ik de kinderen missen ........

Daarom zou ik voor een stedenreis gaan. Lekker hotel boeken ergens in het centrum. Met het vliegtuig ernaar toe. Er is genoeg te zien in Rome om je niet te vervelen.

Parijs is ook leuk natuurlijk. En mocht je toch je zoon mee willen nemen. Parijs is met de trein helemaal niet duur.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

21-01-2011 om 15:01

Reactie

Bedankt voor alle reacties! Ik ben er nog steeds niet uit of ik alleen ga of met zoon. Alleen lijkt me echt heerlijk; ik mis zoon dan heus wel maar ik verveel me niet snel alleen (alleen de rust hebben en niks aan m'n hoofd hebben is een zegen in deze omstandigheden;-) en ik mis hem niet ontzettend ofzo als ik weet dat hij in goede handen is.
Ik laat het nu even rusten omdat ik teveel andere zaken aan m'n kop heb en ga er later nog eens over denken, met medeneming van jullie adviezen.
Als ik eruit ben laat ik het nog even weten!

Elisa

hee wat fijn! wat is je dit gegund, meid! En idd. of je nu alleen of met je zoon samen gaat, geniet, geniet, geniet!!!

groetjes,
Jons

Elisa Gemani

Elisa Gemani

24-01-2011 om 14:01

Zelasny en jons

Zelasny en Jons, dank je;-)
Wat het ook wordt, genieten ga ik zeker!
Jons, nog bedankt voor de Kerstverrassing. Ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad en dat 2011 ook voor jullie een goed jaar wordt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.