Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Chiquita
01-08-2011 om 10:08
Vakantie en reizen
afgelopen weekend me eigenlijk weer boos gemaakt: bus- en vrachtwagenchauffeurs zitten met hun rijtijden, maar ...
broer van me werkte zaterdag nog hele dag (zittend beroep, dus echt geen kilometervreter door het jaar heen), daarna auto inpakken, ff eten, stapt in auto met vrouw en 2 kinderen en rijdt (ok, met z'n 2-en) in één ruk van het zuiden van nederland naar Malaga; in 22 uur (alleen tanken en ff rondje lopen).
Ik moest dit ff kwijt, niet dat je het hen wenst, maar soms hoop je dat er met dit soort eigenwijze mensen iets onderweg gebeurt waardoor ze wakker geschudt worden.
Of dat bijv. met personenauto's óók met verplichte rusttijden wordt gewerkt .. zucht

Jujube
15-08-2011 om 14:08
Zwitserland
Hai Pelle,
Wij zijn in 1 keer naar Zwitserland gereden en dat ging uitstekend (en we zaten verder weg dan jullie nu zitten). Wij nemen altijd eten mee voor de eerste 2 dagen, altijd hetzelfde. Op de eerste dag eten we spaghetti carbonara en de tweede dag pannenkoeken. Ook nemen we nutella, hagelslag en kaas mee. En sap/frisdrank. Brood e.d. kopen we onderweg wel. Overnachten doen we alleen als we meer dan 1000 kilometer moeten rijden. Bevalt het een beetje op jullie vakantielocatie?
Groet,
Jujube

Jujube
18-08-2011 om 16:08
Dat scheelt weer
Ja, elke cent is meegenomen in Zwitserland :-)
Fijne vakantie!
Groet,
Jujube