Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Vic

Vic

01-02-2013 om 13:02

Treinstation in de buurt van londen

Komende zomer gaan wij naar Engeland. Ik heb een huis gehuurd op ca. 30 km vanaf Dover, aan de kust, en we willen ook een dag naar Londen. Ik heb al eens gekeken naar treintickets vanaf de kust, maar dan zit je twee uur in de trein het is is vreselijk duur.
Is er ook een treinstation in de buurt van Londen, max. 30 minuten reizen, waar je gratis kunt parkeren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Duur

Treinreizen (lange afstanden) zijn duur in Engeland, maar totaal niet vergelijkbaar met de NS hoor. Het is daar allemaal geprivatiseerd en luxe. Dus je krijgt er zeker wat comfort voor terug.

Als je met de auto wilt gaan kan je misschien het beste helemaal door rijden tot Lewisham in Zuid Londen. Hier staan wat parkeerplaatsen daar: http://en.parkopedia.co.uk/parking/station/lewisham-london/

Hier komt nog wel wat tijd bij om in het centrum te komen dus qua tijd zal het niet veel schelen.

Zondag

op zondag parkeer je zelfs in veel delen van het centrum gratis op straat. Wel vroeg gaan voor een plekje.

Doro

Family ticket

Wij zijn een paar jaar geleden vanaf ongeveer dezelfde plek ook met de trein naar Londen geweest. De tickets die ik kreeg van de zéér behulpzame loketmeneer waren veel goedkoper dan op de site. Iets met family ticket ofzo. We zijn toen de dag voor we wilden gaan, wezen vragen op het station wat de mogelijkheden waren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.