Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anna
09-08-2012 om 10:08
Tickets kopen voor usa (voor zomer 2013)?
Wij willen volgende zomer (in hoogseizoen) naar de USA. Wie weet wanneer de beste periode is om de tickets zo goedkoop mogelijk te kopen?

gonniegans
09-08-2012 om 22:08
Hangt af van je exacte reistijd, maar normaal gesproken is dat zodra de tickets vrij komen: dat is 11 maanden voor de reisdatum. Ik zeg 'normaal gesproken' omdat je nooit weet of er nog aanbiedingen gaan komen. Al zijn aanbiedingen in het hoogseizoen een uitzondering. Het blijft altijd een gokje, maar normaal gesproken zijn ze dan het goedkoopst.
Wij zijn net terug. Waar wil je naartoe?

Anna
09-08-2012 om 23:08
Westkust
Westkust (zeer) vermoedelijk, nationale parken (in elk geval Bryce, zijn we zelf nooit geweest, vermoedelijk Yosemite en Grand Canyon), LA, San Francisco, Las Vegas. Eerst even kijken hoe lang we de tijd hebben en dan kijken hoe.
Hoe lang waren jullie? Zelf georganiseerd of via reisbureau? Hoe gereisd (auto)? Waar geslapen? Wat voor rondje? Tips?
En waarop gevlogen?
We zouden ook wel naar Yellowstone willen, maar is vermoedelijk te ver voor de 3-4 weken die we hebben. Sowieso moeten we dus eerst bedenken wat we willen doen voor we tickets kunnen kopen. En ben nog te druk om daar nu al intensief in te duiken :-(

gonniegans
10-08-2012 om 22:08
Wij florida
Wij zijn in Florida geweest. De westkust is erg mooi en hebben wij jaren geleden ook gedaan, toen wij nog geen kinderen hadden. Onze kids zijn nog klein en die doe ik geen plezier met lange autoritten om naar bomen te kijken. Hopelijk zijn ze daar over een aantal jaar wel aan toe want ik zou het geweldig vinden om ze daar naartoe te nemen. Wij zijn nu 3 weken naar Florida geweest, eerst 10 dagen in een villa met zwembad in de omgeving van Orlando. Daarna naar de golfkust m.n. Voor Sanibel en Captiva Islands en afgesloten op Ft. lauderdale.
We zijn gevolgen vanaf Brussel met BA, vooral omdat het op 4 tickets veel scheelde. Auto via eautohuur en huis via homeaway. Appartement en hotel via Expedia. Dus alles zelf geregeld en dat is voor Amerika prima te doen hoor. Kijk anders op het AllesAmerika forum voor tips en adviezen. Wordt vast een fantastische reis!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.