Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Thalys | CJG forum door Ouders.nl
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

madelief

madelief

10-10-2012 om 21:10

Thalys

A.s vrijdag ga ik naar Parijs. Thalys vertrekt om 8.16 u van Amsterdam. De stoptrein vanuit ons dorp gaat om 7.25 u naar Amsterdam , zonder vertraging ben ik er dan om 7.55. Is dat te laat of toch liever een trein eerder, dan zijn we er om 7.25. Dat lijkt me weer zo vroeg. Wat is wijsheid?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

10-10-2012 om 21:10

Ik zou zeker die eerdere trein nemen. Ik weet niet uit welk dorp je komt, maar de Sprinter die ik hier moet nemen naar Amsterdam is nooit op tijd. Niet gokken op 20 minuutjes.

Vroege trein nemen

Better safe than sorry.

Henriette123

Henriette123

10-10-2012 om 22:10

Vroege trein

Vroege trein nemen, en even een bak koffie op schiphol drinken. Vic heeft gelijk, de treinen naar Schiphol zijn in de spits vaak te laat.

Ook vroegere trein

Ik zou ook zeker de vroegere trein nemen. Ik reis vrijwel dagelijks met de trein en dat gaat meestal goed, maar een vertraging van 5 minuten loopt zo op naar 20 minuten omdat vervolgens seinen op rood staan, andere treinen voor mogen, etc.
Bedenk dat als je gaat vliegen je er veel langer van te voren moet zijn en benut de tijd die je eventueel over hebt voor het drinken van koffie en het uitzoeken van een tijdschrift. Veel plezier!

**Chrissie**

**Chrissie**

11-10-2012 om 10:10

Vroege trein

Afgelopen zomervakantie zijn wij met de Thalys naar Parijs geweest en wij hebben een ruime overstaptijd aangehouden. Dus ik zou echt de vroege trein nemen. De Thalys vertrekt ook stipt op tijd dus daar heb je ook weinig kans op wat extra speling.

madelief

madelief

11-10-2012 om 12:10

Vroege trein dus...

Bedankt voor jullie adviezen, we nemen het zekere voor het onzekere en vertrekken om 6.55 uur vanaf Santpoort om om 8.16 naar Parijs te gaan, joepie!!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.