Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

annnebelle

annnebelle

28-12-2012 om 18:12

Texel deze zomer

Ik zit er over te denken om deze zomer een huisje op Texel te boeken. Eerder ben ik met Estivant (voor alleenstaande ouders) weggeweest en alhoewel dat heel leuk was, vooral de kidsclub, wil ik nu iets anders.
Ik heb op internet het Roompot vakantiepark gezien, dat heeft als grote voordeel een zwemparadijs (Calluna), en vakantiecamping Loodsmansduin. Daar is een huisje flink goedkoper, echter daar is enkel een verwarmd buitenzwembadje. Beiden hebben kinderanimatie.
De kinderen willen vooral graag zwemmen en naar de kinderclub. Ik zie vooral ook leuke dingen op Texel te doen dus we gaan echt niet elke dag de gehele dag in het zwembad hangen. Ik vraag mij dus af of de meerprijs opweegt voor het leukere zwemparadijs.

Is er iemand al op deze campings/ parken geweest? En hoe was het? Kun je iets aanraden of afraden? Hoe is de kinderclub?
Of is er een nog leuker vakantiepark?

Annnebelle

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

29-12-2012 om 01:12

Caluna

is het enige goede zwembad op Texel. Waarschijnlijk kun je bij Roompot gewoon kaartjes met korting kopen. En nee het is het verschil in prijs niet waard. Houd er ook rekening mee dat het bad gedeelten van de dag gesloten zal zijn ivm zwemlessen.

Ik vind een camping al snel veel leuker dan een huisje. Je hebt sneller contact. Ik heb op Woutershok gestaan en toen was ik dochter van toen bijna 5, hele dagen kwijt in de zandbak of bij de activiteiten. Ze kwam vanzelf weer opdagen als ze honger kreeg. Ook de oudere kinderen vermaakten zich daar prima.

Caluna

Ik vind de term zwemparadijs wel wat teveel voor Caluna hoor. Zo groot is het niet en het kan aardig druk zijn als het halve park erin ligt. Wij hebben eens een weekend op dat Roompotpark gezeten, in een chalet. Het is behoorlijk op elkaar gestapeld.

Persoonlijk zou ik voor de camping kiezen. Daar kunnen kids veel meer doen. Je zit ook dichter bij het strand. Meer sfeer dan op het Roompotpark.

Voordeel van het Roompotpark is dat je dichtbij De Koog zit, (winkeltjes, restaurantjes, uitgaansgelegenheden). Maar dat kun je natuurlijk ook als een nadeel ervaren.

Sahara

Sahara

30-12-2012 om 11:12

Landal cocksdorp

Landal cocksdorp heeft ook een zwembad en wij vnden de ligging van dat park geweldig. Midden in de tuinen. Je kan zo naar het strand.

En ze verhuren behalve huisjes ook stacaravans. Het zwembad is niet zo groot als Calluna maar heeft ruimere openingstijden (veel beter) en het is ook minder druk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.