Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Shonagh
28-03-2011 om 15:03
Slapen in vliegtuig
Eindelijk gaan we dan dochter in Amerika bezoeken, de heenreis gaat in etappes, dus geen probleem. Maar terug van LA naar A'dam, 12 uur vliegen en we vertrekken om 2 uur s' middags. Nu kan ik nooit slapen in het vliegtuig, op kortere afstanden geen probleem, maar nu zou ik wel graag wat willen dutten, vooral als ik naast man zit, die meestal al slaapt voordat we in de lucht zijn ;o(.
Iemand een tip ? Misschien iemand ervaring met een (licht) slaaptabletje ? We arriveren om 9 uur op Schiphol en kunnen pas om 3 uur door naar Schotland, dus die dag moeten ik dan ook nog door zien te komen...........

Triple
03-04-2011 om 21:04
Slaaptips
Overleven doe je zeker hoor! Oordoppen en zo'n mutsig slaapmasker moet je zeker gebruiken. En lekker warme sloffen of dikke sokken aan doen. Schoenen uit. Een kussentje en dekentje zijn ook fijn. Maar die krijg je wel in het vliegtuig denk ik.
Goede reis!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Shonagh
03-04-2011 om 23:04
Bijna weg
Tas ingepakt en alle slaaphulpmiddelen gaan mee, behalve de dikke sokken, die pak ik zo nog even ( bedankt Triple). Het is 33 graden op plaats van bestemming, dus dikke sokken stonden niet op mijn lijstje. Melatonine ga ik daar kopen. Tot over 14 dagen !!