Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Carla67
15-06-2011 om 10:06
Rondreis san francisco / las vegas/ la, tips gevraagd!
Goedemorgen,
Over een aantal weken gaan wij de rondreis maken van San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en weer terug naar San Francisco.
Wie heeft deze trip al eens gemaakt en heeft tips voor ons? We hebben gekozen om dit met een auto te doen en dan te overnachten in hotels. Onze kinderen zijn 12 en 13 jaar.
Alle tips zijn welkom, wat moeten we echt niet overslaan? Wat is leuk voor de kinderen? En vooral wat kopen we in USA????
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten,
Carla

skik
26-06-2011 om 20:06
Korting
Die whalewatchingtours zijn zo populair, daar is nauwelijks korting op te krijgen. Dus het 'scheelt al gauw de helft' van Aagje gaat helaas niet op. Maar Amerikanen zijn gek op coupons en die zijn voor de meeste parken en attracties wel te vinden. Scheelt altijd wel weer wat.
skik

Aagje Helderder
27-06-2011 om 18:06
Jee,
nou hoop ik dat ik geen foute info de wereld in geholpen heb. Dat verhaal van die kortingsbonnen heb ik pas nog gehoord van kennissen die de kosten van hun boottocht daarmee ook wat gedrukt hebben. Maar misschien dat het aan de tijd van het jaar lag? Zij waren er al een aantal maanden geleden, dat zal wel echt off season zijn geweest. Nu ja, we zullen het wel zien en beleven. Die tio van reserveren zal ik ter harte nemen...
Aagje