Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tinus_p

Tinus_p

15-11-2012 om 22:11

Rijkelijk vroeg: dordogne

Wie heeft er suggesties voor een kind- en liefst ook pubervriendelijke camping met stacaravans met 3 slaapkamers in de Dordogne of zo iets?

Ja, het is vroeg, maar voor de verandering gaan we vooruit plannen voor zomer 2013. Die stacaravans met 3 slaapkamers zijn namelijk niet bijzonder dik gezaaid.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

16-11-2012 om 09:11

Kleren?

Het is zeker de bedoeling dat je je kleren aan moet houden?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-11-2012 om 12:11

Dordogne

Camping Chateau le Verdoyer, Champs Romain in de Perigord. Het kampeergedeelte is prima, veel schaduw. Er is ook een groot heehupsiekiedeegedeelte bij waar je op zich weinig last van hebt.. Eenvoudig maar schoon zwembad, zwemmeer, visvijver, sportgelegenheid. Geen auto's bij de staanplaats, schoon sanitair.
Stacaravans met drie kamers te huur.

Rosa van der Zanden

Eentje, maar....

Ik ken er één waarvan ik zeker weet dat ze hutten met 3 slaapkamers hebben. Zie http://ladraille.com
Maarrrr... In de praktijk is dat een soort dependance van de EO. Dat komt de hele sfeer ten goede vinden de fans. Je moet ervan houden.
Verder ken ik alleen maar echt Franse campings en die Fransen die maken zich niet zo druk om gescheiden kamertjes. Als er maar een bed staat.
Ken je deze site ttp://www.campidor.com/index.php
Veel plezier
Miriam Lavell

Suggestie

Camping les Peneyrals, 3 kamer stacaravans, leuk voor tieners/pubers, veel te doen, mooie zwembaden en hele goede beoordelingen!
http://www.peneyrals.com/

gr Nora

angel3

angel3

19-11-2012 om 17:11

Dordogne

http://www2.lepech.com/

Waren wij paar jaar ge leden. Beetje op n berg maar pubers kunnen op soort kamp van een paar dagen. Er kwamen hele enthousiaste pubers terug. Heb je ook paar dagen relaxed met andere kind....

ppc

ppc

19-11-2012 om 19:11

La palombiere

Daar ben ik een aantal jaren geleden geweest en toen hadden wij een caravan met 3 slaapkamers. Gewoon bij de camping zelf boeken was toen een stuk voordeliger dan via een organisatie. Maar ik was er met een peuter en een kleuter, weet niet of het geschikt is voor pubers.
La Draille is inderdaad een Beter Uit camping. Erg fijn als je er van houdt, maar voor een niet gelovige volgens mij niet aan te raden. Maar dit heb ik alleen van horen zeggen door mijn zeer gelovige buurvrouw die het dus geweldig naar haar zin had op die camping.

mopperkont

mopperkont

23-11-2012 om 13:11

Een chalet op een camping

http://www.peyrugue.com/content/chalet-star

Dit is een leuke camping, maar dit is hun enige verhuur-chalet met 3 slaapkamers. Misschien is ie nog vrij...

Tinus_p

Tinus_p

24-11-2012 om 16:11

Sorry voor de radiostilte

Tijgeroog:
"Het is zeker de bedoeling dat je je kleren aan moet houden?"
Ik vermoed van wel ja -had jij een naturistische tip?

Rosa:
"Camping Chateau le Verdoyer, Champs Romain in de Perigord."
Check -daar was ik afgelopen zomer Is idd mooi maar we zoeken iets dat ietsje meer pubervertier biedt.

Dank voor de tips!

Tijgeroog

Tijgeroog

24-11-2012 om 20:11

Tinus

Ja, ik doe alleen maar in naturistische tips. ;-)
Le Couderc is een van de naturistencampings waar pubers nog graag komen. En ze hebben er een chalet met 3 kamers.
Het is een behoorlijk actieve camping, maar wel op een gemoedelijke manier. Sport, elke dag circusworkshops, muziek, theater, actieve uitstapjes buitendeur camping. Aan de rand van de camping ligt een groot sportveld met daarnaast een jeugdhonk voor de tieners. Zwembad, zwemvijver met een kabelbaan. In het zwembad moeten de kleren uit, verder word er niet moeilijk over gedaan. Wij zijn er vorig jaar geweest en toen waren er erg veel tieners.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

24-11-2012 om 20:11

Tinus, geen dordogne wel leuk.

Plan d'eau in St Privat, Ardèche. Ze hebben wel mobile homes, kan nu op de iPad niet zien hoeveel kamers er zijn. Het pubervertier bestaat uit een rotsplateau aan de Ardèche waar tot diep in de nacht gelachen en gehangen wordt. Verder pingpongtafels, regelmatig een disco. Ardèche stroomt hier flink, pubers gaan met drijfbaar spul de stroming af. Zeer schoon sanitair, aardige eigenaren, zwembadje waar je alleen met een strakke zwembroek in mag. Verder direct vanaf de camping wandeltochten de bergen in waar je fossielen kunt vinden.
Hmm, klinkt wat saai zoals ik het nu opschrijf, ben er twee keer geweest maar afgelopen jaar niet en zoon wil weer terug. Heeft nog steeds contact met de pubers van toen. Echt een aanrader!
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-11-2012 om 13:11

Aanvulling

En nog een flink sportveld waar veel en enthousiast gebruik van wordt gemaakt.
Rosa van der Zanden

Pubervertier

Zoek je naar disco of rotsklimmen?
Wat je zou kunnen doen is andersom zoeken: waar is er het vertier dat ik zoek en welke campings staan daar?
Zo ken ik een minidorpje met drie campings rond de Dordogne waar pubervertier van rotsklimmen tot disco in de omgeving zit. Maar het belangrijkste vertier: het is een heel klein dorpje, met een kroeg een bakker, een supermarktje en een pizzatent/ijswinkel. De pubers mogen vaak zelf op pad.
Dat resulteert vaak in een beetje hangen onder de platanen, maar wat is er nou leuker dan dat?
Het is maar een voorbeeld. Eentje waarvan ik dan ook weer weet dat er geen chalets met 3 slaapkamers zijn. Het voldoet dus niet aan jouw eisen.
Groet,
Miriam Lavell

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.