Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

New York op een budget

Sinilind

Sinilind

21-12-2017 om 18:12 Topicstarter

Voorpret

Dag allemaal
Oh ik heb er nu al zin in. Ik heb echt een dag lang zitten kijken naar prijzen, accommodaties, uiteindelijk gekozen voor een vlucht met United Airlines via Washington, het was op de dagen dat we gingen vliegen de goedkoopste (400€ pp retour). Norwegian was rond deze dagen (schoolvakantie helaas dus duurder) rond de 400€ pp met hele lang overstap in Oslo. AirB&B geregeld in de buurt van Strawberry fields voor 700€ (op een kamer maar met eigen badkamer). Ik vind het enorm meevallen, die mensen hebben ook vele leuke recensies. De kamer is inderdaad klein maar super schoon en de gast gezellig en behulpzaam.
En... op de terugweg 24 uur Washington vanwege de stopover, ook leuk
Nu gaan we de wensen inventariseren.
Sini

Bo

Bo

21-12-2017 om 21:12

leuk!

Houd er rekening mee dat je op de plek waar je het land in komt (Washington) je koffers moet ophalen en door de douane moet. Dat kan wel even duren dus hopelijk genoeg overstaptijd.

Tips zijn al gegeven: Staten Island Ferry, 9/11 memorial en museum, Empire State of iets soortgelijks, Central Park, etc. Wij hebben ook een basketbalwedstrijd in Madison Square Garden bezocht, ook een belevenis, maar misschien is theater/musical,comedy meer jullie smaak.

Tanja

Tanja

01-01-2018 om 18:01

Super leuke stad

Hotels in New York zijn jammer genoeg knetterduur. Zo vroeg mogelijk boeken desnoods iets dat je kunt annuleren via booking.com. Je zou ook nog kunnen kijken naar airbnb dan krijg je vaak wel meer kwaliteit voor je geld.

Een week kan je je prima vermaken in New York met kinderen. Nog niet hier genoemd "de highline" leuk om rond te lopen. Een park op voormalige metrolijn. Je kunt hier nog meer tips vinden speciaal voor New York met kinderen -> Link verwijderd door forumbeheer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.