Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Met 15 jarige zoon op vakantie, waarheen?

Wij willen deze zomer naar een all inclusive hotel (wij vooral uitrusten). Behalve dat we de prijzen nogal peperduur vinden,willen we graag naar een hotel waar ook andere leeftijdgenoten zijn.

Waar gaan jullie naartoe?

Adinde

Adinde

01-06-2014 om 17:06

All inclusive

Is natuurlijk duur. Als je niet veel geld wil uitgeven moet je gaan kamperen en zelf koken, maar dat wil je niet want je wil uitrusten. En ik geef je groot gelijk, vakantie is geen hard werken en op de grond slapen :-)
Waarom denk je dat je voor luxe niet hoeft te betalen?
Je zou kunnen wachten op last minutes, misschien kun je dan goedkopp naar een all-inclusive

Rateltje

Rateltje

03-06-2014 om 21:06 Topicstarter

Geboekt

We gaan naar Egypte, El Gouna. We gaan al jaren naar Egypte en we wilden dit jaar wat anders. Maar als je dezelfde luxe wil elders, dan betaal je bijna het dubbele van Egypte.

We gaan naar Three Corners Rihana Resort. Ja luxe dus en kost wel wat. Het is ook niet zo dat ik helemaal niets wilde betalen maar 1600 euries per persoon voor 8 dagen vond ik gewoon te gek.

Goofy

Goofy

03-06-2014 om 21:06

In je eerste posting met vraag klinkt het alsof je nog nooit naar een all inclusive bent geweest.
In je reactie komt er een resort met naam en toenaam en dat je eigenlijk iets anders wilde dan Egypte.

Dat riekt naar reclame.

Daarbij zijn er in Egypte zoveel onlusten dat ik dat land als toerist zou mijden, maar daar zeg je niets over.

Andere mogelijkheden

Tsjechiƫ, Turkije, er zijn genoeg andere mogelijkheden. Ligt er ok aan wat de jongen van 15 graag doet. Tsjechiƫ is avontuurlijk. Maar als hij alleen zon, zee, en rust wil is Turkije wellicht beter.

Tsjor

Mijntje

Mijntje

07-06-2014 om 17:06

logica? (of is het de hitte)

We gaan naar Egypte en we wilden dit jaar wat anders dus we gaan nu naar Egypte.

Tsja Goofy, maar met jouw berichtje wordt het een antireclame :-)

Stenna

Stenna

08-06-2014 om 12:06

waarom

zou Egypte zou veel goedkoper zijn denk je? Precies: ze kunnen het aan de straatstenen niet kwijt omdat de meeste weldenkende mensen het mijden. Vanwege de onlusten, het geweld, het risico op aanslagen (juist op toeristenoorden ook).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.