Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

maat
22-06-2014 om 19:06
Maat 48 - wat aan op de camping
Hallo,
Ik heb maat 48. Maar wat dragen jullie op de camping als het 30 graden is.
Zitten jullie dan in de badpak of in je korte broek en hempje. Zelf vindt ik het nogal warm, maar het zitten op de stoel in mijn badpak vindt ik zelf niet passen.

Ellen69
28-06-2014 om 22:06
Legging afknippen
Ik heb thuis of om en bij het appartement een jurkje of rokje aan. Maar als we op pad gaan, doe ik er even een afgeknipte legging onder die je niet ziet.
Zo één van Zeeman, van 2,99. Gewoon op gewenste lengte afknippen, de onderrand krult dan een klein beetje om.

Kaaskopje
05-07-2014 om 17:07
Badpak of bikini draag ik
alleen als het functioneel is, dus als ik bij water ben. Een bikini draag ik al zo'n 30 jaar niet meer. Badpakken vind ik gewoon veel stijlvoller bij wat spekrolletjes dan een bikini.
Ik heb van bovenkleding (t-shirts en zo) maat 48 en broek 44/46. Het verschil zit 'm dat mijn voorgevel niet in maatje 44/46 past. Ik ben niet meer zo heel jeugdig wat mijn vel betreft, geen fraaie strak in de huid ogende armen meer helaas, dus vind ik het ook niet mooi staan om mouwloze kleding te dragen. Een klein mouwtje is esthetischer, vind ik.
Doordat ik steumkousen draag, draag ik nooit meer kleren die hoger hangen dan mijn kuit. Voor de tent zou ik dus een capri dragen, of wat dit jaar zo in de mode is: de harembroek. Ik heb er vier van en ik vind het heerlijk. Enkellang, want poffende harembroeken op kuithoogte vind ik bij wat stevigere dames (dus ook ik) wat potsierlijk. Ach ja, smaak... :-)

Hortensia
05-07-2014 om 18:07
legging
Tegen schurende bovenbenen heb ik een niet al te lange, kleurige legging. Ik heb een verzameling passend bij mijn zomerjurken.
Het zal vast wel geen gezicht zijn, maar sinds ik me niet meer afhankelijk voel van de mening van de modepolitie voel ik me er zeer fijn bij, ook nu ik enkele maatjes lichter ben
Beter dan een lange onderbroek, al was het maar wegens inkijkgevaar als je bukt ;)

+ Brunette +
03-08-2014 om 19:08
Schurende bovenbenen bij jurkjes
Had ik niet bij stilgestaan. Zelf geen last van (niet dik genoeg?). Zo wel, dan zou ik kiezen voor een onderbroekje met pijpjes. Lingerie-elastiek lijkt me namelijk comfortabeler dan dat van korte leggings.

Piano
07-08-2014 om 13:08
Maat
heeft zelf nog helemaal niet weer gereageerd, moest je snel met vakantie? Laat je nog weten wat je gedragen hebt?

tonny
07-08-2014 om 16:08
schurende bovenbenen
daar hoef je niet enorm mollig voor te zijn, heeft gewoon te maken met je bouw en hoe ten gevolge daarvan loopt.
Dochters en ik hebben er alledrie last van bij zomerse pantyloze tijden. Wij kopen sloggi's met pijpjes; ze zijn er in zwart, wit en beige. Heerlijk, veel beter dan korte leggings.

roodborst
11-08-2014 om 13:08
dunne stof
Ik woon in een land waar de zomers heet zijn en heb een grote maat.Kleren van dunne stof die niet te strak zitten zijn favoriet. Opletten dat er geen lycra oid inzit ! Een badpak trek ik alleen aan om te zwemmen. Bloesjes zitten luchtiger dan tshirts trouwens. Jurken of bloesjes zonder mouwen draag ik echt wel hoor, wat een onzin om dat niet te doen vanwege dikke flubberarmen.Ik vind het jammer dat dikkere vrouwen zich zelf beperkingen opleggen kwa kleedgedrag. Als het warm is draag je wat comfortabel is. En dat zijn geen badpakken of leggongs met veel stretch.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.