Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

pooh bear
02-06-2013 om 14:06
Londen op zondag
Deze zomervakantie ga ik met mijn dochter een paar dagen naar Londen met de bus.
Ik heb twee reizen gevonden in de periode dat we willen. En bij beiden ben je ongeveer 2 dagen in Londen. Maar bij een van die 2 is een van de twee dagen dat je in Londen ben op zondag. Is dit handig. Ik las dat de winkels in Londen op zondag om 12.00 uur open gaan. Dat is niet erg we willen niet alleen winkelen dus we kunnen s'morgens wat bezienswaardigheden gaan bekijken.
Maar hoe zit het met de rest van de dag. Zijn de meeste winkels wel open? En de bezienswaardigheden zijn die er gewoon op zondag?

gonniegans
02-06-2013 om 22:06
Websites bekijken
Ik weet dat de winkels in het centrum gewoon open zijn. Wat betreft de attracties die je wilt bekijken zou ik zeggen: check de websites. Er is vast wel het een of ander te vinden over openingstijden enz.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

pooh bear
03-06-2013 om 14:06
Websites
Op de websites kijken is een goed idee. We weten nog niet precies wat we allemaal willen doen. Waarschijnlijk zijn we er twee dagen 1 dag om wat dingen te bekijken en 1 dag om te shoppen.
Dochter wil in elk geval graag de wisseling van de wacht en Harrods zien. Verder weten we het nog niet echt.

pooh bear
04-06-2013 om 10:06
Geboekt alle tips zijn welkom
We hebben ondertussen geboekt. We zijn op zondag en maandag de hele dag in Londen. En hebben in elk geval een tour met de bus.
We hebben er heel veel zin in.

Elinde
04-06-2013 om 16:06
Primark
Met een dochter die van shoppen houdt moet je natuurlijk naar de mega-Primark. Wij gaan ook een paar dagen naar Londen. Maar de zonen willen alleen maar zoveel mogelijk voetbalstadions gaan bekijken dus niks shoppen voor mij :)

caton
04-06-2013 om 21:06
Wij gaan ook
Pooh Bear, hoe oud is je dochter? Ik ga ook met mijn dochter van 11. Wij gaan zeker de Big Ben, Tower Bridge enzovoor bekijken, maar ze verheugt zich net zo goed op lekker een broodje eten bij pret a manger. Zelf wil ik graag naar the British Museum (schitterend gebouw) en Tate Modern. En natuurlijk 'even' shoppen. Maar ik sta ook open voor tips, dus ik lees met belangstelling mee.

gonniegans
04-06-2013 om 21:06
Shoppen = westfield
Als je van shoppen houdt ga je naar Westfield, daar vindt je alles.
Voor een eerste keer is zo'n hop on hop off bus altijd leuk. Zie je iets dat je interessant lijkt dan stap je uit en neem je een kijkje.

pooh bear
05-06-2013 om 16:06
Reactie
Mijn dochter is 12. En ze houd normaal niet zo erg van shoppen maar ze vind het wel erg leuk om naar speciale winkels te gaan. Lees m&m store Disney store hemlisch enz
Ik ben niet voor het eerst in Londen maar de laatste x is wel al 12 jaar geleden.
Westend ken ik niet daar ga ik even voor kijken en we hadden inderdaad al bedacht dat we met een hop on hop off bus willen.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.