Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kroatië

Ik verzuip een beetje in de sites, dus vandaar mijn vraag hier. Heeft iemand een goede Kroatië-tip voor volgend zomer? We zoeken een kleine camping met huurmogelijkheden of een huisje aan zee, liefst in of nabij (loopafstand)een dorp waar het 's avonds ook nog goed toeven is. Terrasjes, restaurants, marktje, niet persé grote uitgaansgelegenheden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nicky Lohs

Nicky Lohs

08-12-2012 om 20:12

Waar?

Waar in Kroatië zoek je iets? Het is nogal een verschil in welke regio je zit. Wij zijn in 1 vakantie in zowel het noorden als meer zuidelijk geweest. In het noorden vooral megacampings met 1000+ plaatsen gevonden, later hebben we op een vrij kleine camping gestaan. Uitzicht op zee vanuit de tent, helaas wel een drukke 'disco' waar veel hotelgasten op af kwamen. Dat was dan ook het enige nadeel hoor. Als je wil kan ik voor je opzoeken welke camping dat was.
Ik vond kamperen in Kroatië echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld Frankrijk ofzo.

suus36

suus36

10-12-2012 om 14:12

Mali losinj

We hebben een keer op eiland Mali Losinj gegaan. Een camping via Vrijuit. Ik heb nog nooit zulk schoon sanitair meegemaakt, maar dat terzijde;-)) Wij vonden het een hele leuke camping, Supermooi eiland met hele mooie vissersdorpen, waar je 's avondspits heerlijk kon eten. Helemaal leuk. Kids waren toen 5 en 3. Bij de camping was een strand.

Groetjes,
Suus

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

suus36

suus36

10-12-2012 om 14:12

Poljana

Heb even voor je gezocht.....camping poljana is het.
Groetjes,
Suus

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.