Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

liora

liora

27-10-2012 om 21:10

Kort weekendje parijs

Ik wil in het voorjaar met zoon van 9 een kort weekend (1 of 2 nachten) naar Parijs. Wil sowieso naar het Louvre en de Eiffeltoren. Wie heeft nog meer tips? Ook tips over leuke hotelletjes of plekken om te eten zijn welkom!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

28-10-2012 om 11:10

Twee nachten!

Zou zeker twee nachten gaan, en Louvre en Eiffeltoren van tevoren online boeken, dat scheelt veel wachttijd. Kinderen hier vonden de Metro al een belevenis en de Notre Dame heel mooi. Ik ze van tevoren al wat laten lezen over Parijs, dat maakte het allemaal extra interessant.. Parc Luxembourg heeft een leuke speeltuin voor als het allemaal even genoeg is..

Mover

Mover

28-10-2012 om 20:10

Eiffeltoren van te voren - wel/niet

Wij hebben erg getwijfeld of we van te voren kaarten zouden bestellen of niet. Oh wat was ik vorige week blij dat ik het niet had gedaan. Op de dag dat we naar de Eiffeltoren toe gingen, was er zoveel mist, dat we het eerste platform niet eens zagen toen we kwamen aanlopen.... Dus als we naar boven zouden gaan, zouden we niks zien. We zijn er dus ook niet op gegaan...
De metro is een leuke puzzel voor de kinderen. Wij wilden naar Musee d'Orsay, omdat het Louvre ons te groot leek voor die paar dagen. Helaas was het gesloten tot nader order. We zijn dus maar niet in die rij gaan staan wachten tot het open ging...
Wij hebben gegeten in een Togo's (?) restaurant, bij een marrokaan en bij Chez Papa.
Ik zou zeker 2 nachten gaan! Je komt ogen te kort.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.