Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

rosa
03-08-2012 om 21:08
Kari1, aluminiummatje
Dank voor je tip over de aluminiummatjes! Ik heb het voor het eerst niet koud gehad op een luchtbed in de Alpen. Matje inderdaad op het luchtbed en het houdt je warmte vast. Ik had er eentje gekocht en mijn man heeft het voorruitisolatieding gebruikt dat we in de winter gebruiken om de voorruit van de auto ijsvrij te houden 's nachts. Supertip dus, dank je wel!

Kari1
04-08-2012 om 18:08
Leuk rosa!
Wij hebben het ook al jaren niet meer koud op ons luchtbed, en wel het comfort er van. Nog een voordeel is dat je geen condensvorming op of onder je luchtbed krijgt. Voordat we de alumatjes gebruikten wilde het nog wel eens vochtig worden tussen beddegoed en luchtbed of tussen luchtbed en bodem. Nu niet meer.
Je weet ook dat je een luchtbed beter niet te hard oppompt? Dan lig je te stuiteren. Het is fijner om er een soort waterbed-idee mee te creƫren. Volgens mij bestaat dat zelfs voor gewone bedden, iets van air-matras, als ik me goed herinner zweert Tirza daarbij.
Kari

rosa
06-08-2012 om 09:08
Oppompen
Ja, lekker niet te vol blazen is inderdaad het beste. Heerlijk geslapen dit jaar dus. Maar het eigen bed is ook weer heerlijk. En weer genieten van een schone badkamer vlakbij :)