Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Fransien

Fransien

02-01-2013 om 12:01

Huisje in duitsland

Ik ben op zoek naar een huisje in Duitsland, exacte streek maakt niet zoveel uit. Belvilla vind ik nogal duur, in het verleden heb ik voor Frankrijk leuke (en heel betaalbare) huisjes gevonden via bonjour.nl, kennen jullie goede sites voor huisjes in Duitsland?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

02-01-2013 om 21:01

Francien

Wil je een huisje op een park, bij een camping of gewoon in een plaatsje, zonder extra`s erbij zeg maar. En ben je met kinderen of volwassenen??

Fransien

Fransien

02-01-2013 om 21:01

Huisje alleen

Gewoon een huisje, liefst vrijstaand, in of buiten een plaatsje. Alsjeblieft geen park of camping, ik zie normaal gesproken al genoeg mensen, op vakantie wil ik graag kiezen of ik mensen zie of niet. Middle of nowhere geen bezwaar :-)

JansjeRommy

JansjeRommy

02-01-2013 om 22:01

Misschien

Via Interchalet.de? Hebben wij goede ervaringen mee.
Of op MP kijken voor een huisje van een particulier?

Boerderij

Ook leuk (nog maar een keertje) is een appartement huren in een boerderij. Dat hebben wij ook een paar keer gedaan, en het is heel goed bevallen. De website is www.bauernhofurlaub.de (wel alleen in het Duits).

Een paar jaar geleden zijn we op een boerderij in Beieren geweest en hebben er een hele leuke vakantiegehad. Het appartement was prima, er was op de boerderij veel te doen voor de kinderen, en ook in de omgeving (Beieren, Chiemsee) is heel veel te zien. De website van de boerderij is www.seimehof.de

Groet,
Mariola

Fransien

Fransien

03-01-2013 om 14:01

Leuk

Aan marktplaats had ik nou nooit gedacht voor het zoeken van een huisje, en de andere sites kende ik ook nog niet. Overigens is duits geen probleem, dat lees/spreek ik prima. Meer tips blijven overigens welkom!

Molleke

Molleke

03-01-2013 om 15:01

Kijken

Je zou nog kunnen kijken op happyhome.nl

Vriendin

Mijn vriendin gaat elk jaar met gezin naar Duitsland. Zij googled op ferienwohnung
(Weet niet of je het zo schrijft)
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jessica O

Jessica O

03-01-2013 om 19:01

Tips

Kijk op de site van de plaats waar je naar toe wilt gaan naar overnachtings mogelijkheden. Vaak kun je daar hele leuke huisjes vinden. Verder dus googlen op fewo`s, zo ook al een paar leuke gevonden.
Verder, waar wij nog een keer weer heen willen, http://www.huberhof-bernau.de/index.php
Ben er jaren geleden al eens geweest en het is super leuk daar. Of, eigenlijk is er vlak bij gewoon niks te doen, maar dat vindt ik dus heerlijk. Leuke appartementjes, 10 minuutjes ofzo vanaf de chiemsee.

Veel plezier met zoeken, heerlijke voorpret altijd!!

Fransien

Fransien

04-01-2013 om 20:01

Dank jullie wel

Wat veel en wat goede ideeen. Ik heb alvast een voorselectie gemaakt en ga daar dit weekend eens met manlief goed voor zitten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.