Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

elske
19-05-2013 om 16:05
Harry potter studios
mijn kinderen zijn weg van Harry Potter en willen graag komende zomer naar Engeland om naar de Studios te gaan. dat is net ten noorden van Londen. We willen twee weken gaan, in combinatie met 2-3 dagen Londen bezoeken.
Ik ben nu al een tijde op zoek naar een leuke camping waar we bijvoorbeeld een stacaravan of huisje kunnen huren maar ik kan niet echt iets vinden wat op normale reistijd van Londen en die Studios (noord/westen van londen) is - max 1-2 uur rijden, en ook nog betaalbaar dus geen 200 euro per nacht oid.
Zijn hier ervaringsdeskundigen die weten hoe je bij Londen iets leuks kunt vinden in die buurt, of mensen met tips?

Vic
19-05-2013 om 20:05
In mijn draadje
over parkeren of Heathrow staat ook een stukje van iemand over de Harry Potter studio's en hun verblijfplaats vlakbij Londen. Het staat nog niet in het archief dus als je zoekt op 15 dagen krijg je het nog te zien.

elske
19-05-2013 om 21:05
Jamaar...
zij zaten in een hotel. dat is niet echt wat ik zoek met 2 kinderen voor 2 weken... een stacaravan of huisje op een camping oid vind ik veel geschikter.

Vic
19-05-2013 om 22:05
Ik heb voor de vakantie een huis gehuurd via Eurorelais. Misschien hebben zij ook iets in de buurt van waar jij heen wilt.

dirksmama
20-05-2013 om 04:05
Zoek hier eens, hebben ook family rooms. En je bent niet aan een plaats gebonden.

Dorry1
22-05-2013 om 08:05
Misschien
Als ik naar Engeland ga, dan boek ik altijd iets via ownersdirect.co.uk. Leuke huisjes van particulieren waar je niet de hoofdprijs voor betaald.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.