Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

zebra
09-11-2015 om 11:11
groep pubers (17 jaar ongeveer) samen op vakantie
onze zoon, bijna 17 jaar, had het er dit weekend over om volgend jaar met wat vrienden vakantie te vieren. Het moet wel een actieve vakantie worden maar eventueel een stad of dorpje bekijken is ook geen probleem. Hij had het oa over de Ardennen. Een paar jaar geleden is hij daar al geweest ivm survival van school, evenals de andere jongens die eventueel mee zouden gaan.
Ik weet dat er wel eens een draadje over geweest is maar weet echt niet meer in welke rubriek dat destijds stond. Op zich sta ik er niet negatief tegenover, onze zoon is rustig en loopt in geen 7 sloten tegelijk, laat zich ook niet snel beïnvloeden bovendien.
Wie heeft ervaringen (de pubers althans) en goede tips?

Lilian1
17-08-2016 om 16:08
Fijn!
Dat je zoon toch mocht van je man, een beetje vertrouwen in je kind is ook wat waard he? Wat zal hij nu genieten, dubbel omdat het vertrouwen er is.( al is t als mama toch altijd spannend he) Hij zal vast vol verhalen terug komen.
Zoon (17) is naar Spanje gegaan en dat vond ik wel effe slikken hoor, al wilde ik t m niet misgunnen. De afgelopen jaren was hij met zn vrienden binnen rijafstand van een 2 uur.
Alles goed gegaan,leuk gehad, ik had m wel van te voren gewaarschuwd dat zijn lijf anders werkt dan bij de anderen(hartafwijking) maar ze letten wel wat op elkaar. Hij kwam wel terug met wondroos, dat was wat minder maar dat konden ze niet herkennen. Maar na een flinke antibioticakuur is die nu onder controle.

zebra
19-08-2016 om 15:08
Lilian1
dat is wel erg spannend dan, met die hartafwijking van je zoon. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze richting het zuiden wilden na een paar jaar redelijk in de buurt vakantie gevierd te hebben.
Zoon met vrienden zijn nu op de terugweg, ik denk dat ze rond 17 uur thuis zijn en verheug me al op de verhalen en foto's.

Lilian1
19-08-2016 om 15:08
ja en na die jaren hier in de buurt mocht hij ook t vertrouwen
hebben van ons dat hij verder weg ging. Loslaten hoort erbij, dan knijpt mams dr tenen maar effe bij elkaar We hebben altijd gezegd: doe wat je kunt... dus die slogan moesten we nu ook toepassen vond ik.
Geniet dalijk van de verhalen, al zal hij wel zo in slaap vallen

zebra
19-08-2016 om 19:08
weer thuis
het was leuk geweest, ze hebben zowel gekookt als eten gehaald, fietsen gehuurd, gezwommen, geluierd, boodschappen gedaan enz. Park was leuk, huisje was in orde. Maar hij vond een midweek dan ook lang genoeg. Toch een stuk drukker (qua lawaai) dan in ons 3 persoons huishouden, haha.

Lilian1
20-08-2016 om 22:08
Fijn dat ie t zo leuk heeft gehad
Dat is dus voor herhaling vatbaar. Hier zijn zeook met een midweek begonnen. T jaar erop een week en nu 10 dagen waarvan 2x 18 uur bus ivm reis
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.