Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Yvon Meijer
25-05-2013 om 16:05
Goedkoop verblijf met de kids in parijs, tips?
We zitten er over te denken om in juli 5 dagen, dus 4 overnachtingen, ongeveer met de kinderen (2) naar Parijs te gaan. We hebben weinig geld en zoeken een betaalbaar appartementje/b&b/hotel. Waar/hoe zou ik kunnen zoeken om iets leuks te vinden, op internet zie ik door de bomen het bos niet Heeft iemand goeie ervaring, tips?

Anne Carin
25-05-2013 om 17:05
Parijs
Canvas en VacanSoleil hebben stacaravans op campings vlakbij Parijs vanwaar Parijs met openbaar vervoer (metro) prima te bereiken is. Hebben wij ok al 2x gedaan. Is dat iets?

kersi
25-05-2013 om 17:05
Wimdu
Wij hebben vorige zomer met onze drie kinderen (4, 6, 8) in een appartementje in Parijs overnacht dat we via Wimdu.nl hadden gevonden.
Wij vonden het niet belangrijk om een groot appartement te hebben, omdat we toch de hele dag op pad zouden zijn. Wel wilden we graag in de stad zitten. We zaten op loopafstand van Centre Pompidou. De kinderen vonden het geweldig, keken hun ogen uit. Het was erg leuk om in een echte levendige straat te verblijven. Ons appartement was wel wat viezig. Later heb ik nog eens een appartementje geboekt en dat was kraakhelder. De prijzen zijn allemaal heel redelijk. Er is een enorm aanbod te vinden op de site, en nee, ik heb geen aandelen! Veel succes en plezier!

Mover
26-05-2013 om 15:05
Ook wimdu
Ook geen aandelen :)
Leuke ervaringen. Kinderen brood halen bij de bakker op de hoek (die dus geen nl of en spreekt zoals op de camping :)
Zeker een optie, ook omdat je zelf kan koken en dus daarop kan besparen vergeleken met hotel.

Sinilind
26-05-2013 om 22:05
Airb&b
Heeft veel aanbiedingen. Vermijd de allerdrukste buurten en kijk of er iets te vinden is in de buurt van Parc Montsouris bij voorbeeld of Parc des Buttes-Chaumont
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Yvon Meijer
28-05-2013 om 09:05
Bedankt
Dat zijn goeie tips, ik ben al flink aan het zoeken. groetjes.