Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

vivo
30-09-2012 om 04:09
Geen idee, easyjet
Ik realiseer me dat het heel vroeg is maar wanneer begint Easyjet eigenlijk met tickets voor zomer 2013 verkopen? Als ik nu probeer op hun website, krijg ik t/m juni 2013.

Shonagh
30-09-2012 om 11:09
Vreemd
Dat is vreemd, meestal zijn er zomer en winterschema's. Ik zit voor april te kijken en alleen vluchten tot eind maart (= einde wintertijd). Soms gaan vluchtbestemmingen eruit, maar alleen tot juni ben ik nog nooit tegengekomen. Gewoon regelmatig blijven kijken en misschien je inschrijven voor hun nieuwsbrief ?

Moppeke
Volgens mij zo'n 8 of 9 maanden vooraf?
Zoiets is het. Ik heb in mei jl. een ticket voor april 2013 kunnen kopen. Die waren toen net vrijgegeven.

Shonagh
Moppeke
dat is 11 maanden, dat geldt voor de "grote" maatschappijen of was dit ook bij Easy/Ryan of een andere budgetvlieger. Meestal werken deze maatschappijen wat anders ;-)

Moppeke
30-09-2012 om 18:09
Nee hoor, easyjet.
Eind mei geboekt, voor begin maart. Bij Easyjet. Doe ik ieder jaar
Misschien verschilt het per bestemming. Voorheen (2 jaar terug) konden we in september pas boeken (via Ryanair) voor maart het volgende jaar. Maar sinds Easyjet op Amsterdam vliegt heeft dat onze voorkeur. En nog goedkoper ook. Ik boek altijd eens per jaar ver vooruit.
Misschien is het per bestemming verschillend?
Ander voorbeeld: ik heb via de KLM half januari geboekt voor oktober.

Shonagh
30-09-2012 om 22:09
Moppeke
Oh dat is mij nog nooit gelukt :o), misschien ligt het inderdaad wel aan de bestemming. Maar de prijs moet wel erg goed zijn wil ik meteen boeken zo gauw het kan, de prijzen kunnen nog weleens flink zakken......

Moppeke
03-10-2012 om 19:10
Prijzen
Dat klopt, prijzen kunnen nog weleens zakken.
Maar een retourtje Rome voor 135 (2 personen, retour incl alles), daar gaat niets meer vanaf hoor We vliegen daar al jaren voor, dat lukt nog steeds.

Shonagh
04-10-2012 om 18:10
Vivo, nu misschien?
Ik kreeg net een email dat je kunt boeken tot sept 2013.