Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

En.... wat is het "vreemdste" wat jullie dit jaar hebben meegenomen ?

Wij...... de printer !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Thursday Next

Thursday Next

10-08-2011 om 13:08

Overburen

De overburen op een van de campings waar we stonden hadden een aardappelschrapmachine mee.
Wij zelf hebben geloof ik niet zulke rare dingen mee... Oh ja de ah dierenplaatjes met het boek daarvan.

jippa

jippa

10-08-2011 om 13:08

Overburen mee?

Ha ha, ik dacht dat je je overburen had meegenomen.

Bij ons was het vreemdste een bbq. Op zich niet vreemd, maar baart wel opzien als je op fietsvakantie bent. Het was een klein inklapbaar exemplaar en we hebben er heerlijk van gesmuld (vega worstjes dat dan weer wel).

merel

merel

10-08-2011 om 17:08

Misschien niet zo vreemd;

ik heb een keer een tafelventilator meegenomen, een kleintje dat wel, maar heerlijk koel in de nacht in de stacaravan die we huurden. En sinds een paar jaar heb ik een grotere tas gekocht zodat ik mijn kussen kan meenemen.
En inderdaad, deze week nog zei ik tegen mijn man; zouden ze in de toekomst geen iphones kunnen verzinnen die kunnen printen? We wilden namelijk ergens tijdens de vakantie online iets boeken en dan moest je de e-tickets uitprinten, dat kon dus niet. (ja of we hadden wellicht ergens een internet cafe moeten zoeken) we hadden nu een appartement met adsl inclusief ( maar daar stond dus geen printer)

Vera*

Vera*

12-08-2011 om 13:08

Woordenboeken

Wij hebben voor het eerst woordenboeken meegenomen. Haha, wij hebben ze niet gebruikt, dochter moest ze meenemen naar haar taalkamp.
Niet raar maar wel leuk is het 'bloem'windmolentje dat op elke camping voor de tent wordt gezet.

Vera

Ik niet maar buurvrouw

dit draadje doet me denken aan onze vakantie in Frankrijk jaren geleden.
we waren net een dag op de camping en zaten aan de koffie voor onze vouwwagen toen er een wit bestelbusje aan kwam rijden met een gezin met 2 kinderen.
Zij stopten op de plaats tegenover ons en gingen hun tent opzetten.
toen de tent stond werd hun busje uitgeladen en we hebben vol verbazing zitten kijken wat daar allemaal uitkwam:een tafelmodel koelkast,een tafelventilator,een elektrische frituurpan,een sterotorentje ,een gourmet stel ,7 (!) klapkratten met boodschappen,een kist aardappelen en..........een keukentrapje.
onze kinderen speelden met hun kinderen en zo kwamen we erachter dat ze twee weken zouden blijven en zo min mogelijk boodschappen wilden doen.
de vader van het gezin maakte een waslijn tussen twee hoge bomen,en zo kon de moeder met het keukentrapje de was ophangen.hilarisch!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-08-2011 om 23:08

Eiken bijzettafeltjes

Mijn Franse buren hadden twee eiken bijzettafeltjes mee genomen om hun boek en hun drankje op kwijt te kunnen. Van die hoge kleine ronde tafeltjes die precies naast je luie stoel passen. Is vast wel een naam voor .

Rosa van der Zanden

Shonagh

Shonagh

14-08-2011 om 12:08 Topicstarter

Sus-anne

Ben erg benieuwd welke nationaliteit deze volkverhuizers hadden .

Shonagh

Dit gezin had de nederlandse nationaliteit,het waren rasechte Rotterdammers.

Shonagh

Shonagh

14-08-2011 om 23:08 Topicstarter

ik had het kunnen weten, door de "aardappelen", maar daar had ik de eerste keer overheen gelezen :o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.