Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mimali
01-10-2012 om 09:10
Disney wanneer?
We hadden het plan om de tweede week van de meivakantie(geen landelijk week) naar Disney te gaan,nu komen we er gisteren achter dan regio Parijs wel vakantie heeft zou dat veel invloed hebben op de drukte?
(op de prijs iig wel )
Andere optie zou zijn in de voorjaarsvakantie maar dan hebben ook twee regio's in frankrijk vakantie(niet regio parijs maar toch 2/3 van frankrijk)
Wat is nou wijsheid?
Groetjes,
mimali

Inge M
01-10-2012 om 21:10
Eerste week meivakantie?
Dan heb je misschien alleen last van de Nederlanders.
Overigens heeft bijna heel NL dit jaar de 2e week meivakantie, ook het VO.

mimali
03-10-2012 om 14:10
Inge m
Nee landelijk is de meivakantie maar 1 week van 27-4 tot 5 mei en mijn kinderen zijn vrij tot 10 mei.
En de fransen hebben ook die eerste week vrij helaas..
Dus dat is geen optie..
Gr,
Mimali

Inge M
04-10-2012 om 15:10
Landelijk 1 week zegt niets
Dit jaar zijn heel veel scholen 2 weken vrij, ook in het VO. Vraag maar eens om je heen.
Maar dat die Fransen ook vrij zijn, dat is wel jammer.

Lilian1
05-10-2012 om 22:10
Hier ook alle scholen 2 weken
meivakantie ivm met hemelvaart wat heel vroeg valt dus ik schat in dat de 2de week wel megadruk zal zijn.

lisetje
06-10-2012 om 15:10
Je weet het nooit....
Wij zijn een paar jaar geleden naar Eurodisney geweest in de carnavalsvakantie dit was een vakantie die alleen het carnaval vierende zuiden had dus wij dachten lekker rustig....maar het was super druk het liep echt vol met Spanjaarden tja dat konden wij ook niet weten.
Je weet het dus nooit of het rustig is...
Wij hebben hier trouwens wel twee weken meivakantie VO en basis.
Lisetje

rowan1
07-10-2012 om 23:10
En met de kerst?
Ik zit te denken om in de Kerstvakantie te gaan. Is dat wat? En welke dagen bevelen jullie dan aan? Kerstdagen/ tussen kerst en oud en nieuw of juist na oud en nieuw?
rowan