Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ilva

Ilva

07-09-2010 om 14:09

Camping in rome

Is er hier wel eens iemand met het vliegtuig naar Rome gegaan en toen op een camping in de buurt gestaan. Wij willen graag naar Rome toe (2 volw. 3 kinderen 10,8 en 6 jaar). Iemand gaf mij deze tip. Ik heb al op het internet gekeken maar iemand hier iemand met ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

24-09-2010 om 09:09

Boeken via organisatie

Zoals Tijgeroog al zei is het lonend om diverse organisaties te vergelijken. Dan kan je nog wel eens voor verrassingen komen te staan heb ik gemerkt. De camping die wij vorig jaar in Toscane hadden in het voorseizoen was zowel direct bij de camping te boeken, via internet maar ook gewoon bij het reisbureau. Het goed koopst bleek.... juist, het ouderwetse reisbureau waar daan ook nog een vriendelijke mevrouw alles voor je intypt en regelt terwijl je zelf alleen maar antwoord hoeft te geven op de vragen die ze stelt.

Ilva

Ilva

25-09-2010 om 13:09

Helaas

Baal, baal, baal. Onze vakantie naar Rome zal in iedergeval komend jaar niet doorgaan. Ik raak m'n baan zeer waarschijnlijk kwijt (ik werk niet zo heel veel, maar de extra'tjes vallen weg) en de auto heeft het begeven. Die kan nu nog wel gerepareerd worden maar we moeten nu toch wel binnen een jaar een andere gaan kopen. Het zit er gewoon even niet in. Maar zodra het geld er weer is gaan we zeker een keer er naar toe. Gelukkig hadden we nog niets geboekt. Maar we weten nu wel wat we willen dus als we over twee jaar zouden gaan weten we in ieder geval wat we kunnen. Rome loopt niet weg.

Bedankt voor alle info.

Sterre42

Sterre42

28-09-2010 om 18:09

Kan goedkoop

Balen van je baan en je auto! Hopelijk lost eea snel op voor je.

Wist je trouwens dat je bv. in de meivakantie voor 280 euro 2 weken in een stacaravan in Italie kunt zitten?

Via vroegboek acties kun je echt heel goedkoop op vakantie in mei.

Misschien toch een tip voor je?

Ilva

Ilva

30-09-2010 om 22:09

Rome

We gaan het zeker nog een keer doen Sterre maar komend jaar niet. Helaas.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.