Vakantie en uitjes
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Veilinkie
05-01-2013 om 23:01
Bungalow weekend 23 feb?
Ik zoek naar de goedkoopste mogelijkheid voor een weekendje van 22-25 februari in een bungalow of stacaravan. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Op vakantieveilingen zag ik net staan dat precies dat weekend uitgesloten is. Bij een andere advertentie zag ik dat het heel januari en februari kon maar kan het dan zo zijn dat het dat weekend dan toch straks al vol is?
Hoe kom ik het goedkoopst aan een verblijf tijdens dat weekend wat valt in de vakantie natuurlijk of is er dan geen carnaval?

Moppeke
06-01-2013 om 11:01
Onder de 100 euro
Je schrijft niet welke regio je wilt, of hoeveel personen en wat jij goedkoop vindt. Maar als ik kijk op bungalows.nl dan zie ik verschillende mogelijkheden onder de 100 euro. Voor een weekend is tussen de 80 en de 100 euro in een stacaravan zo ongeveer het goedkoopst.
Dat weekend valt inderdaad in een schoolvakantie.
Je kunt tot het laatste moment wachten en internet checken, maar als iets nu wordt aangeboden onder de 100 euro, dan veranderen die prijzen niet echt veel meer. Als je gegarandeerd weg wilt zou ik nu boeken als je wat gevonden hebt.
Vakantieveilingen vermijd ik meestal als het om vakanties gaat. Je doet er dan goed aan om even via andere wegen te checken wat het bij anderen kost want er wordt regelmatig ook meer geboden als wat het oorspronkelijk gekost zou hebben of er zijn nog veel bijkomende kosten.

Veilinkie
06-01-2013 om 11:01
Oh sorry
Ik zoek iets voor vier personen en onder de honderd is al lager dan ik had gedacht.
Maar bij vakantieveilingen kan het dus zo zijn dat je gewonnen hebt voor een veiling die je mag innen in januari of februari en dat je dan te horen krijgt dat het dat weekend vol zit? Hoe voorkom je dat?

An
06-01-2013 om 12:01
Roompot
Hoi,
Bij roompotparken.nl zie ik ook meerdere huisjes onder de 100 euro. Prima ervaringen mee.
Bij vakantieveilingen moest een buurvrouw bij een vakantie van Prinsenmeer 90 euro nog bijbetalen in het park(afgezien nog van het feit dat ze het afschuwelijk vond:-))
Succes met zoeken, An

Moppeke
06-01-2013 om 15:01
Vakantieveilingen
Als je iets 'wint' via vakantieveilingen en er staat geen specifieke datum bij, dan is wat je 'gewonnen'hebt alleen geldig binnen een bepaalde termijn. En dan moet je dus achteraf kijken of er plek is. Ik vind dat altijd een risico, en wees alert op bijkomende kosten.
Soms staat er ook een kalender bij, zodat je op voorhand kunt zien wanneer er nog plek is om te boeken.

Zilli
10-01-2013 om 12:01
Vakantieveiling gedoe
Ik heb er slechte ervaringen mee, het kan vaak alleen als er plek is en dat weet je pas heel laat, en t komt vaak net niet uit.
Roompotpark al geprobeerd? Klinkt ordinair en dat is het zwembad etc ook wel een beetje, maar de huisjes zijn prima, leuk, schoon...

Veilinkie
10-01-2013 om 15:01
Valt wel tegen
Tja zoals altijd, het lijken leuke prijzen tot je de bijkomende kosten ziet. Ergerlijk is dat maar je betaalt natuurlijk veel meer als wat er staat. Huisje van 150 gaat zo ruim over de 200.

Henriette123
17-01-2013 om 17:01
Kijk eens op bungalows.nl.
Volgens mij moet je daar inclusief bijkomende kosten voor minder dan 200 euro klaar kunnen komen.