Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Globetrotter

Globetrotter

06-12-2012 om 18:12

Alleen een weekje op vakantie

Ik houd van reizen. Gezin ook. Maar man krijg ik niet mee naar India. Voor kinderen vind ik dat ook niet de meest geweldige bestemming. India trekt me niet enorm maa rik wil het wel een keer zien. Man gaat niet mee, kinderen voorlopig ook niet.
Alleen naar India (met groepsreis)? Hoe zou dat gaan? Het lijkt me heerlijk om een weekje niets te hoeven? Aansprak van groepsreis lijkt me dan wel lekker maar met man e/o gezin zou ik echt never niet op groepsreis gaan.

Wie heeft ervaring met alleen op (groeps)reis? Wie weet waar ik ongeveer een 9 daagse reis naar India kan boeken. Niet langer want dan ga ik mijn kinderen teveel missen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Globetrotter

Globetrotter

06-12-2012 om 21:12

Week is geen probleem

ep, ik weet het, het klinkt van de zotte. Maar ik houd niet van wachten...mijnmoeder is overleden met 47 jaar, dus 'wachten totdat mijn kinderen iets groter zijn' doe ik niet. Ik hoop dat ik ze zie opgroeien. Maar dat terzijde...

Ik ben ook wel eens voor een week naar Mexico geweest. Dat laadt mij meer op dan een week of twee weken Frankrijk. Ik vind dat heerlijk om zo van de ene in de andere cultuur te stappen. Niks wennen, hup volledig aan overgeven.

Ik wil niet niets doen. Ik wil dingen zien, ontdekken, ....enne het voordeel van India is dat ik zeker weet dat ik iemand - wie dan ook - meekrijg voor een weekje. Kan ik het net zo goed nu doen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-12-2012 om 13:12

Djoser

Djoser heeft mooie reizen. Ik zie op de site dat ze ook groepsreizen maar India hebben.

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.