Uit-tips
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaaskopje
05-03-2019 om 09:03
Middelburg en de provincie Zeeland
Ik pak de hele provincie erbij, omdat ik de indruk heb dat Zeeland een ondergeschoven kindje is op toeristisch gebied voor veel Nederlanders, dus... zet de provincie in het zonnetje met leuke tips.

Ik ook
12-07-2019 om 14:07
Zeeland
Is leuk als je van strand houdt. Neeltje Jans, watersnoodrampmuseum, stoomtrein, vlindertuin. Maar toch vooral prachtige stranden met leuke strandtenten!

Floria
12-07-2019 om 16:07
Ondergeschoven kindje?
Bijna iedereen die ik ken gaat naar Zeeland op vakantie, al dan niet een weekend.
Misschien hangt het af van waar je woont? Misschien als je zelf strand in de buurt hebt dat men het daar niet doet, maar half Nederland gaat jaarlijks naar Zeeland.

Pooh bear
12-07-2019 om 18:07
Ik ben een paar jaar geleden een weekend naar Middelburg geweest met mijn dochter. Toen reed er een soort zomerbus over het eiland van de ene plaats naar de andere onderweg kon je zo vaak uit stappen als je wilde. Wij vonden dat erg leuk als ik het me goed herinner zijn we toen in Veere, Domburg en Vlissingen geweest en daarvandaan met de trein weer naar Huis.

margaretha
12-07-2019 om 22:07
re floria
ik vermoed dat ik wel een keer in Zeeland geweest , heeeel lang geleden toen ik een jaar of 2 was. Daarna niet meer, ben nu 54. Realiseer me dat ik sowieso bijna niet in NL op vakantie geweest ben (en een weekendje weg ook al ruim 30 jaar niet)

Knurf
13-07-2019 om 07:07
Neeltje Jans inderdaad
Dat vind ik een leuke plek. Wij hebben daar gezwommen met zeeleeuwen, dat was heel leuk.
Met een rondvaartboot de Oosterschelde op, ook heel leuk.

Alkes
13-07-2019 om 14:07
Zeeland
Domburg is een fraaie badplaats met mooi strand. Vind ik zeker de moeite waard. Het is prima te combineren met een bezoek aan Middelburg.

Raffie
16-07-2019 om 14:07
tip voor met kleine kinderen
Mini mundi!
Mijn kinderen waren 5 en 7 en hebben het er nog over, was de topper van de vakantie!
Een deel madurodam-achtig en een deel attracties, allemaal geschikt voor die leeftijd. Lekker kleinschalig, dus ze konden er alleen rondlopen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.