Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Verder na ontrouw deel 5 | Pagina 41 | CJG forum door Ouders.nl
Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Miss

Miss

03-11-2018 om 23:11

Verder na ontrouw deel 5

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mari

Zo zie ik het ook! Oneindig afsluiten. Ik trap daar niet meer in. Enigste wat man dan zeg, ik wil dat zij ook vrede mee heeft. Daarna kan ik 100% voor jullie gaan. Omdat het voor hem een goed afsluiting is. Dan zeg ie wil je een man die niet 100% voor je wilt gaan? Hij kan pas voor gezin kiezen als zij ergens vrede mee heeft en hij ook.

Ik heb duidelijk gezegd ik ben het zat. Dus ga maar naar haar toe. En kom aub niet smekend terug omdat je ons mist. Hij is nog zo smoor verliefd, dus hij denkt niet hoe moeilijk ik het heb. Denk alleen hoe moeilijk zij het hebt.

Zij weet dat hij gevoelens voor haar heeft, en niet voor mij. Ze zegt hele tijd tegen mijn man, je heb geen gevoelens meer voor haar en ze weet het. En nog wilt ze bij jou blijven, ik weet niet hoor gevoelens kan je niet forceren. Je verstand zeg blijven voor gezin, je gevoel wilt bij mij zijn.
En zegt soms moet je voor je gevoel gaan.

Ben het zo beu.

Na #993

Na #993, waarin ze een dag claimt en hem dan wel met rust kan laten, zegt m.i veel over Truus. Wat heeft die ene dag nog van waarde, als ze hem toch gaat loslaten. Dan kan ze hem ook meteen loslaten.
Ik ben blij dat Gebroken hem die dag niet biedt.

Mijn opmerking eerder sloeg eigenlijk op de opmerkingen dat het best mogelijk is dat hij meerdere vrouwen ‘kent’. Het is al zwaar dat haar man één Truus kent. Nog meer kan je er dan niet eens bij hebben.

Ik hoop dat Gebroken irl mensen om haar heen heeft, die haar opvangen.

Miss

Miss

29-10-2019 om 07:10

Is ook zo flanagan, dat is helemaal niet belangrijk nu.

Gebroken, het is gewoon zwaar ....

Gaat het een beetje met je?
Idd zoek fijne mensen op in je omgeving die je steun geven.

Probeer

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.
School is weer begonnen, ik heb nu mijn rust. Mijn momentje. En het is fijn. Soms komt het weer naar boven en dan denk ik het is niet waard dus ga maar weer uit mijn gedachte.

Na dat ik achter kwam, had ik tegen mijn man gezegd. Als je met ons door wilt, dan geef ik jou de tijd om het af te breken met haar. Ik dacht dat het al afgebroken was! Maar Truus wilt hem nog zien. Hij gaf me gisteren nog aan dit is mijn laatste stap, waarom als ik besloten bent ga jij twijfelen. Deze laatste bittere pil moet je slikken, daarna kunnen wij aan ons beginnen.

Ik kan niet meer, en ik zit er zo tegen op. Hij weet dat ik pijn heb en er zo moeilijk mee heb. Maar geef aan dat hij zelf ook moeilijk hebt, hij geeft zijn verliefdheid op.
Mischien dat ie er later spijt van krijgt? Ik weet het niet.

Ik heb zoveel twijfels, en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan.
Ik was boos en woedend gisteren, nu ben ik weer kalm.

Ik ken niemand uit mijn omgeving, we hebben sinds vorige jaar een koophuis. Geen vrienden of familie in de buurt.
Ik app wel veel met vriendinnen, ze staan volledig achter welke keuzes ik neem. Ik schaam me er best voor.

Liefs gebroken

Michaela

Michaela

29-10-2019 om 10:10

Nee!

Lieve Gebroken, ik snap je gevoel van schaamte, maar nee, nee, nee, jij hoeft je voor niets te schamen! Zet deze gedachte alsjeblieft zo snel mogelijk uit je hoofd!

Lanza

Lanza

29-10-2019 om 10:10

Jij hoeft

je nergens voor te schamen. Je man zou zich kapot moeten schamen. Helemaal dat hij het nu zo draait dat hij het moeilijk heeft, vanwege zijn liefdesverdriet. Wil hij nu echt dat jij medeleven opbrengt voor hem en Truus? Wat een ontzettende hork... sorry dat ik het zeg, maar de manier waarop hij met dit alles omgaat zou voor mij een regelrechte afknapper zijn.

Hij walst volledig over jouw pijn heen, dat jij het verschrikkelijk moeilijk vindt dat hij nog een dagje naar Truus gaat is voor hem belangrijker dan dat Truus haar closure heeft. Dat zegt toch genoeg?

Ik zou je echt willen aanraden te stoppen met deze destructieve relatie. Hou de eer aan jezelf. Als hij nog naar Truus toe wil, dan mag dat, maar dan mag hij daar direct blijven. Toedeloe. Jij bent een veel te mooi mens voor deze hele toestand. Hij verdient je niet.

Deel 6

Omdat de 1000 bereikt is, is er een vervolgdraadje aangemaakt;
Zie verder na ontrouw deel 6.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.