Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dater

Dater

29-09-2014 om 08:09

Tegenvallende date

Suze

Suze

30-11-2014 om 21:11

Eens met Wil40

Ja, eens met Wil.

Als je maar eerlijk bent.

En gewoon leuk uitgaan tot je serieuze gevoelens voor eentje hebt. En dan nog zou je met de ander bevriend kunnen blijven.

Vooral van genieten.

En als je het zelf echt vervelend vindt, twee teveel, dan moet je toch kiezen. Maar dan omdat je het zelf niet aankunt, niet omdat het "niet kan".

L

L

01-12-2014 om 06:12

Ook gehad

Ik heb dat ook gedaan, daten met 2 verschillende mannen in dezelfde periode. Ze wisten er allebei wel van. En een van de mannen was ondertussen ook aan het daten met een ander.
Ik vind het helemaal niet erg, zolang je maar aan het aftasten bent.

Dater

Dater

12-12-2014 om 11:12

Update

Even stil geweest hier maar niet op date front ;)
Ondertussen heb ik 8 dates gehad, variƫrend van totaal geen klik tot erg tegenvallen Nr 7 was leuk maar zei de 2e date af met, naar ik nu denk, een smoes en daarna heb ik niks meer van hem gehoord.
Toen had ik het ver gehad met dat gedate en wilde ik een pauze inlassen. Nr 8 was met vakantie geweest en had zich die weken verheugd op onze afspraak. Dus dat vond ik dan ook weer lullig om af te zeggen en ik ben maar gegaan. Ongemotiveerd en niet uitgebreid opgedoft omdat het toch wel niks zou worden en ik er eigenlijk klaar mee was.
En die was leukkkkkkkk
Meteen toen ik hem zag zitten vond ik hem al erg leuk en na het gesprek zelfs heel erg leuk.
Daarna hebben we elkaar nog een paar keer gezien en het is geweldig :)
Uiteraard zie ik weer een hele hoop beren op de weg en pieker ik me suf maar als ik bij hem ben is de wereld een heel stuk mooier Dus mijn nieuwe motto is: dag voor dag Ik geniet me suf en loop de hele dag met een grijns op mn gezicht rond. En dat allemaal dankzij het internetdaten ;)

Vlinders!

Geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.