Relaties
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Vesta
22-04-2017 om 23:04
meer zien dan er is
misschien wil jij wel veel meer zien dan dat er is.
Ziet hij het allemaal minder zitten dan jij en wil hij het niet heel bot zeggen.

sam34
@vesta
Ja dat kan maar is toch oneerlijk om wel eerlijk te zijn maar ook oneerlijk om dan niet te zeggen dat hij het gewoon niet wil en wel zeggen dat hij het wil maar wel zeggen ik ben er niet aan toe. Wanneer iemand dat zegt wanneer is hij het dan wel? Ik geniet nu van mijn eigen gezin en doe de dingen wat ik zelf wil maar toch je mist wel iets. De steun iemand die achter je staat dat je gewoon alleen in een relatie zit en dan afvraag heb je dan wel een relatie.

Milcham
Vrij?
Hij is niet na anderhalf jaar werken 'vrij', hij is gewoon een half jaar werkloos. Een man van deze leeftijd die zijn zaakjes niet op orde heeft, die duidelijk de boot afhoudt, is niet de man die jij nodig hebt of die je kinderen nodig hebben.
Je hebt met Jeugdzorg te maken schrijf je. Geloof me, het laatste wat je er dan bij wil is een vent met issues. Dit kan zelfs tegen je gaan werken, met name omdat hij niet de biologische vader is. Je gaat vanuit hun optiek moedwillig een instabiele situatie creƫren. Zij kunnen dan vinden dat zowel moeder als stiefvader onbetrouwbaar is en een gevaar voor de ontwikkeling van je kinderen. Dit kan je je kinderen kosten.
Mijn advies is, neem afscheid van hem, geef jezelf tijd om alles op orde te krijgen en ga dan eventueel weer op vrijersvoeten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.