Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Yara

Yara

09-03-2020 om 16:03

Na relatiebreuk direct vervangen worden

SVG

SVG

21-03-2020 om 15:03

Relatie

Yara, ok dan maar #21 sprak je mij wel aan. Zelfs als je in het algemeen spreekt, ik toon een andere kant van "meteen" inwisselen. Overigens, je kan moeilijk je eigen leven on hold zetten om je ex niet het gevoel te geven dat hij/zij niet veel betekend heeft.

Marlies, ja ik heb een nieuwe relatie, onbedoeld en niet eenvoudig omdat ik dus nog steeds samenwoon. Dat is voor nieuwe vriend niet fijn, was ook niet zijn bedoeling om op deze manier samen te zijn met iemand, maar we zijn elkaar dan ook in een gewone setting tegengekomen. Hij is vrij en is nu toch beperkt, dat ex hier nog steeds is, maakt dat er steeds weer afstand is tussen ons. Bovendien kan ik hem met dit virus niet eens zien. Allemaal extra moeilijkheden die een start moeilijk maken. En we hebben al zoveel andere tegenslagen gehad. Ik zal dus wel zien waar dit eindigt.

Yara

Yara

21-03-2020 om 16:03

Ik bedoelde het absoluut in algemeenheid.
Ik denk dat voor velen die toezien dat na een relatie breuk de ex gelijk ( enkele week) een nieuwe relatie aangaat dat echt een rot gevoel kan opleveren. Persoonlijk bedoelde ik, je moet toch iets verwerken? Ik snap ook wel dat als je wel iemand die onwijs leuk is tegenkomt dat je die niet laat lopen. Maar het blijft vaak pijnlijk en ik betrok het erg op mezelf althans. Na 6 jaar vond ik het echt pittig om voor de tweede keer dit mee te maken. Ondanks met de ervaring de eerste keer kon ik nu ook makkelijk een knop omzetten, geen contactmomenten creëren en focus op mezelf en zoon en daar waar positiviteit zit. Dat ging echt een aantal maanden heel goed. Alleen nu naar 8 maanden doet het toch nog wel pijn. Ik zie ook wel in dat het niets over mij zegt... en daar houd ik mij aan vast. Althans dat probeer ik. Maar met de thuis quarantaine brengt het ook weer stof tot nadenken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.