Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tettet

tettet

18-05-2015 om 23:05

man met hoog libido weet het even niet meer.....

Donna

Donna

24-05-2015 om 09:05

Nou nou

Sommige reacties vind ik echt kilheid uitstralen. Man geeft aan tekort te komen en volgens sommige dames zijn er twee mogelijkheden: of direct met de benen wijd (wat dan o.a. mijn advies zou zijn, nee dus) of je man nog wat verder vernederen door te zeggen dat hij zijn handjes dan maar moet laten wapperen en eerst maar eens in het gelid moet (waaronder boeken lezen over HSP, want daar wordt je dan een goede vader van) voordat hij überhaupt op wat liefde kan rekenen. Gaan jullie in het echte leven werkelijk zo met je partners om?
Verder: je kunt toch ook wel tussen de regels doorlezen? Dan komt uit de openingspost nou niet het beeld naar voren van de perfecte echtgenote. Hoeft ook niet, ben ik ook niet, maar het is wel logisch dat er hier wel op ingegaan wordt, het is immers TS die advies vraagt (maar kennelijk niet zo goed tegen wat weerwerk kan; ze neemt niet eens de moeite nog te reageren. Dat vind ik veelzeggend). Nou ja, ik vind TS wat zeurderig overkomen. En van zeuren worden wel meer mannen chagrijnig. Die van mij wel in ieder geval. En hij heeft ook wel eens snauwerig, afwezig en stug tegen de kinderen gedaan. Tenslotte: als ik in mijn huwelijk aan zou geven moeite te hebben met gebrek aan intimiteit en mijn man zou zo reageren zoals een aantal van jullie doen, zouden we pas echt een serieus probleem hebben. Ik geloof dat een huwelijk alleen werkt als er sprake is van gelijkwaardigheid. Je kunt niet manlief de maat nemen over zijn gebrek aan inlevingsvermogen en daar allerlei sancties aan verbinden en tegelijkertijd zelf zo gevoelloos zijn. Daar worden jij en je huwelijk echt niet beter van.

Denkertje

Denkertje

24-05-2015 om 10:05

Mar en Donna

Mar ik ben het met je eens, denk nogmaals dat TS de hand ook in eigen boezem mag steken. 2 vechten is 2 schuld. Donna; goed verwoordt. Mijn man zou ook geen zin hebben in een zeurderige vrouw en chagrijnig zijn we allemaal wel eens. Het ontbreekt in de relatie van TS aan wederzijds begrip mijn inziens. Nogmaals 2 kanten.....dat TS niet meer reageert is omdat ze vermoedelijk niet genoeg bijval krijgt.....een ieder niet hetzelfde, niet in zijn relatie en niet hier op OOL. Een relatie is hard werken, nogmaals van 2 kanten.

Stuff

Stuff

24-05-2015 om 11:05

Genant

Genant hoe dingen hier ter sprake worden gebracht met de redenen erbij. Alsof ik midden op de bouwplaats sta, zo voelen die gedachtegangen; heel primitief.
Daar zou ik nou geen zin van krijgen.

creabea

creabea

24-05-2015 om 21:05

joehoe Tuttut

alsjeblieft, geef eens een reactie..... hoe komt het doordat je man chagrijnig is? Was het vroeger ook al zo, of sinds jij ziek bent en niet meer zo'n zin in seks hebt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.