Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

oma-to-be

oma-to-be

05-12-2014 om 16:12

kleinkind op komst/weekend weg

liedewij

liedewij

23-12-2014 om 11:12

Hoera

Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter!
Al wezen kijken;-) ?

Gefeliciteerd!

Leuk hoor, een kleindochter erbij. Geniet ervan (en ik dacht stiekem al dat je "eigenlijk" Tonny was).

Ja gefeliciteerd

Ik zag dat je weekend weg al voorbij was. Hopelijk niet al teveel op hete kolen gezeten.
En mooi dat dit kleinkind nu gewoon na het weekend geboren is.

Ulla

Ulla

23-12-2014 om 13:12

Van harte

gefeliciteerd! Geniet ervan!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

23-12-2014 om 22:12

wat fijn! Gefeliciteerd voor de nieuwbakken ouders, brusjes (grote zus en grote broer toch?) en natuurlijk de nieuwe grootouders! En ik hoopte ook bij de postings dat jij het was Tonny! Fijn voor jullie!

Aagje

Tonny

Tonny

23-12-2014 om 22:12

geweest :)

haha, oma en opa kwamen zelfs pas na een enthousiaste oom en tante (plus beider aanhang) op bezoek - en die waren er na de ouders van de moeder van de pasgeborene.
Zus en broer zijn heel enthousiast, ook over de feest-verkleedkleren die ik voor hen had gemaakt, die trokken ze ogenblikkelijk aan. Kleine zus sliep door alles heen.

Prima dat de ooms en tantes eerder kwamen dan wij. Klinkt misschien wat zwaar, maar menselijkerwijs gesproken zullen de kleintjes hen langer meemaken in hun leven dan hun grootouders.
Als familie klikt met elkaar, is dat een groot goed!

Merry Christmas :)

Egel

Egel

23-12-2014 om 23:12

Hartelijk gefeliciteerd

Hartelijk gefeliciteerd Tonny, geniet ervan!
En fijne kerst alvast. Wat zul je hiermee gelukkig zijn!

Gefeliciteerd Tonny

Dat je dit grote wonder in de donkerste nacht van het jaar hebt mogen begroeten. Ik hoop dat je kleinkinderen nog heel lang van je kunnen genieten.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.