Relaties Relaties

Relaties

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dubio

Dubio

10-11-2014 om 11:11

In dubio, mening gevraagd

Dubio

Dubio

11-11-2014 om 20:11

Weer een stukje verder....

Wat fijn zoveel verschillende reacties! Het heeft me enorm aan het denken gezet. Vooral de opmerkingen over het eventuele "redders-syndroom" van hem en de scherven die ik nog aan het opruimen ben. Vandaag besloten voorlopig meer afstand in te bouwen, zodat ik eerst mijn eigen proces verder kan afronden. Daarna kan ik in alle rust gaan ontdekken wat ik nu werkelijk voor hem voel. En ook wat de bron van zijn gevoelens voor mij is (als die er dan nog zijn, want ik weet niet hoe lang mijn proces nog gaat duren...).

Ik ben blij met jullie reacties! Het helpt me verder in het nadenken hierover en het opent ook weer nieuwe gezichtspunten!

Goed zo

Goede beslissing! Je kan je eigen proces ook beter afronden als er geen redder in de nood in je omgeving is die je, om zichzelf beter te voelen, dingen uit handen gaat nemen. Je moet het zelf doen, eventueel met hulp van mensen met een gezonde motivatie.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.